Pc-demo av Grid hos FZ

Pansarknekt

Spelade det här på XBOX360 och det är garanterat de skönaste bilspelet sen... ja LFS. Fartkänslan var fenomenal. Grafiken var schysst som faen och ljudet fläskigt.
Ska man lira mer sim-aktigt så ta LFS, men är det pur actionracing man e ute efter så tycker jag GRID är ett klockrent val.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Hehe, kusinen satte 2.6 Miljoner på en drift-combo, fjärde gången han provade det dessutom

Varför är inte jag så bra ?

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av sebulba666:

hmm är det bara jag som inte får igång spektaklet? Har installerat å allt men när jag ska starta spelet händer ingenting. Jag klickar på .exe timglaset tänker i 4sek sen så händer det inte ett jota inte ens ett felmeddelande? Nån som vet vad som e fel?

Så var det för mig de två första gångerna jag testade, men tredje gången och framåt så funkar det prima.

Spelet är väldigt roligt tycker jag och det är bra känsla och bra grafik.

Men störande! jag har installerat om det 3 gånger nu, men det fungerar fortfarande inte, startar om datorn också. Trycker på genvägen och målmappens exe fil, men de går inte igång ändå. visar inte att de går igång i aktivitetshanteraren.

Har läst på forum hur man kan lösa problemet, men igen har ett korrekt simpelt svar, antingen beror de på andra program som stör, eller så är det helt enkelt de j**** demot som suger

*blir grymt irriterad då ja längtat på detta spel*


signatur

Sim-Racing

Medlem

Lirade demot på 360 och det ser grymt ut, skön körkänsla också.
Bryr mig inte om att installera det på PC eftersom jag lagt min ratt åt sidan.


signatur

.slanger

123
Skriv svar