Codemasters lägger vantarna på F1-licensen

Robot
Medlem
Codemasters lägger vantarna på F1-licensen

Äntligen ett F1 spel som man slipper ha ett PS för att kunna spela Gief till mitt 360!!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

WOHO! Köpa en ratt till 360n och farsan kommer sno mitt xbox360 forever

Medlem

Skit också. Efter Dirt och Grid så har jag inget förtroende för CMasters... arkad skit för att sälja till den breda massan -.-

Medlem

Codemasters må hända inte vara så bra som förr, men tror ändå de kan vara ett bättre alternativ än EA iaf.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Codemasters må hända inte vara så bra som förr, men tror ändå de kan vara ett bättre alternativ än EA iaf.

Det sista riktigt bra F1 spelet är ju F1 Challenge 99-02' gjort av ISI för EA. Men simulator (realism) är ju ingen stor marknad och EA m.fl. är ju bara intresserade av pengar.

Medlem

Det var fanken på tiden, har saknat ett riktigt bra F1-spel ända sedan Geoff Crammond's Grand Prix 4!
Hoppas det blir lika mkt realism som vi har blivit bortskämda med i den svenska GTR-serien!

Medlem

Lika mycket realism som i GTR-serien kan vi nog glömma tror jag. Codemasters kommer aldrig att göra en riktig racing-sim och har aldrig gjort. Lär nog bli mer av en arkad-racer tror jag.


signatur

Nothing is power without Control

confirmed !

LÄGG NER TIPSA OSS FFS ...... TACK !

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Det lär ju bli arcade tyvärr folket,
Men kul ändå hellre än att Sony har det exklusivt och de gör säkert ett bättre jobb än EA men efter både GRID & DIRT är mitt förtroende ganska dåligt för Codemasters.

Hatar spel som är så arkadiga och otroligt konsoliga.

Medlem

"Codemasters expects the first game based on the FIA Formula One World Championship to launch in 2009."

http://www.formula1.com/news/headlines/2008/5/7752.html

Inaktiv

Blir det ett arkad spel grinar jag

Medlem

Klart det blir ett arkadspel. Codemasters kan ju inget annat


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

BRA ATT CODEMASTER GÖR DET KAN MAN BÖRJA SPELA F1 SPEL IGEN


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Tyvärr lär det väl bli arkad av det, har ju inga större förhoppningar på det:(

Medlem
Skrivet av DutyEA:

BRA ATT CODEMASTER GÖR DET KAN MAN BÖRJA SPELA F1 SPEL IGEN

kör rFactor

1
Skriv svar