Film: Gameplay från Gears of War 2

Medlem

Ser ut som om vi får göra samma sak en gång till. ta skydd, skjuta och om vi har tur såga lite. Ettan var kul men det skulle inte falla mig in att spel om det, för enformigt helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Markus_Wolf:

Är det värt att fixa första delen till PC? Tyckte att detta såg riktigt najs ut så jag undrar om jag ska greja GOW till min burk.....någon?

Jag tyckte singelplayer delen var riktigt usel iaf, inte provat MP.. Leveldesignen lämnade mycket att önska, riktigt tråkig, tillsammans med de ganska gråa färgerna blev det väldigt tråkigt att titta på i längden. Rent spelmässigt var det riktigt tråkigt också.

Ett mycket bättre spel i lite samma stil, dvs du spelar ihop med ett team NPC's är Republic Commando som har roligare leveldesign, och och mer personliga NPC's som man spelar med.


signatur
Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av 3.14raten:

Haha.. Med anledning av vad tob1 skrev.. "Ser ut att vara hög och fin framerate." -Tja, det kan man väl hoppas på.. På konsol är man ju dömd att sitta med de inställningar och den hårvara man blir tilldelad, tough luck om det hackar. Sen så kommer inte spelen på 360/ps3 bli nå snyggare med tiden. Hypa inte spelen till konsol grafikmässigt, det blir inte bättre än det är. Och,, fps med handkontroll, går det?

länge sedan jag läste så mycket skit

Ursäkta då, men jag kan faktiskt inte hjälpa att konsoll är som det är ;D


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Ingen som funderat på varför man inte använder "förbjudna" vapen när man krigar mot utomjordingar och skit? Man får ju t.ex inte använda jättestarka lasrar som gör alla blinda på nån mikrosekund, men det behöver man ju inte bry sig om när man fightas mot aliens. Hade varit jävligt praktiskt iaf.

Medlem

"Tipstack" till nyheter som finns över hela webben är helt meningslöst, om det är så att ni vill få lite cred för det ni hittat så är det lika bra att skapa en blogg och posta allt där.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

KoP
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Ingen som funderat på varför man inte använder "förbjudna" vapen när man krigar mot utomjordingar och skit? Man får ju t.ex inte använda jättestarka lasrar som gör alla blinda på nån mikrosekund, men det behöver man ju inte bry sig om när man fightas mot aliens. Hade varit jävligt praktiskt iaf.

Om du spelat ettan borde du veta att det finns ett vapen (gick dock inte att använda hela tiden) som man tog sikte på ett mål med och så avfyrades en laserstråle ovanifrån rakt ner på målet och förintade det. Ett riktigt fegisvapen.

Medlem

Och nu blev jag ännu mer övertygad om att min vackra PS3a får sällskap av en 360 troligtvis i en bundle ihop med GoW2 Såg riktigt mysigt ut, och jag ÄLSKADE ettan på PC.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Gow 2 ser ut att bli extremt bra ut. Speciellt det där med att man kan plocka opp locusten och sen bryta nacken av den den.:up:

Skriv svar