TÄVLING: Vinn en film

Inaktiv
TÄVLING: Vinn en film

För ett tag sedan så efterlyste jag nya tävlingar som jag skulle kunna använda här på bloggen. Oxol föreslog tematävlingar.
Varför inte? tänkte jag och här kommer den första.

Köpte Män som hatar kvinnor på Media Markt för ynka 77 kr och såg den igår. Jag har inte läst böckerna eller nåt så förväntningarna var ganska låga (någon skulle dock tydligen bli våldtagen med en dildo, vilket lät lovande).
Jag måste ju dock säga att, Michael Nyqvists pubeshår till trots, så var det inget som direkt tilltalade mig. Jag är inte en av dom som hatar svenska filmer per se, men jag vet inte. Det känns liksom som att man har sett det innan, för i många aspekter så påminner detta om yee olde svensk polisfilm. Och det har man ju minst sagt sett förut.

Så hur gör man då en tematävling på Män som hatar kvinnor? Ska ni klä ut er till Lisbeth Salander? Hacka er in i min dator och bli först med att maila det rätta svaret på vad mappen med min porr heter?

Tilltalande i och för sig, men jag tänkte mer såhär:
Jag vill ha en text där ni skriver varför ni hatar kvinnor.

Jag räknar inte med att det finns några regelrätta kvinnohatare här på forumen, utan jag vill bara ha en text där ni spyr galla över kvinnor. Tänk som när ni får kortet "förolämpa peronen till höger om dig" i Ölspelet.
Det är alltså på skoj. Om du nu inte hatar kvinnor. Du kanske får en liten fördel i tävlingen då. Kul för dig.

Som vanligt ett bidrag per man.

Deadline: torsdag kl. 23:59:59.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
TÄVLING: Vinn en film

Helt genialisk tävling. Jag förväntar mig bidrag som är både politisk inkorrekta och risque.

Medlem

För att de är psykiskt instabila spermdumps vars mens attraherar björnar.

Also, I never get any

Medlem

signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Inaktiv

Det känns som jag inte riktigt kan säga något sånt... då åker jag väl på stryk utav någon feminist eller något haha.

Medlem

skriv om varför kvinnor hatar män då?

1
Skriv svar