Trådlöst tangentbord o mus!

Medlem
Trådlöst tangentbord o mus!

Hej svejs!

Jag ska köpa trådlöst tangentbord och mus så att jag kan sitta och surfa och spela framför min teve i soffan. Grejjen är den att jag vet inte vad jag ska köpa riktigt, har kollat runt lite.

Det skulle vara superbra om ni som har trådlösa grejjer skriver lite här om det är bra osv. Vad som är viktigast för mig är väl räckvidden, når den bara 2 m från datorn? Eller går de genom väggar osv? Skulle hemskt gärna ha mus med tumknapp också då jag använder den mycket som dubbelklick....

MYCKET tacksam för svar

MVH Pär


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

själv rekommenderar jag ett LX 700 starkt jätte bra mottagning klarar 2 meter utan problem(många nya tagent/mus set har problem med de, med att t.ex tagentbordet är efter mm), vet dock inte hur de är genom väggar, musen har 2 tum knappar vilket gör det smidigt på t.ex internet var man kan backa och gå framåt utan problem. Eller i spel för att slänga en granat (haha). Priset är runt 800 kr.

5 stars (fast jag tyckte musen var lite ful i början)


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Aha okej tack för ditt svar. De paketet ser ju helt ok ut. Lagom stor mus med, inte sån där jättestor kloss som vissa av dom är Vet inte hur det är med bluetooth om dom räcker längre? Tänkte om man flyttar sen så kanske jag kommer ha datorn i sovrummet o vill köra på tv:n i vardagsrummet. Vore gött om man köper nåt som räcker redan nu så jag slipper köpa nytt igen sen.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

hehe inga prolbem. Jo de kör på bluetooth, och jag tror de borde räcka faktist ifall de inte är något ivägen ananrs kan du alltid flytta mottagaren närmare elr lägga den på en hög plats så borde de nog funka PS den funkar också som en laddare (supersmidigt)


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

1
Skriv svar