World of Goo dubbelfilmat

Robot
Medlem
World of Goo dubbelfilmat

En Goo, flera Gooar...

Den nedersta trailern är ganska gammal.

Ingen som har spelet "Tower of Goo"? riktigt kul tidsfördriv

Medlem

Blir ett bra Wiiware spel!

Medlem

Ett givet köp, ser sjukt coolt ut

Medlem

Bra musik:D:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser ut att bli ett fysikspel

Medlem

flummigt fysikspel ... till pc?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

såg skönt ut... frågan är vad wiiware lir kommer kosta?


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Såg grymt skönt ut, blir mer och mer sugen på WiiWare-tjänsten. Spelen lär väl kosta 500-1000 poäng beroende på storlek/kvalité.

Medlem

Ser ut som ett flashspel O_o
påminner en aning om Gish...

Medlem

Ingen som länkat till Tower of Goo än så här kommer den: http://experimentalgameplay.com/game.php?g=17
Nästan måstespelas-spel. Testa Kyle Gablers andra spel också. Grafiken i dem är helt underbar! Gravity Head är min favorit.

Medlem

Shit! Till Wii!! Jag har velat spela detta ett tag nu, och när det kommer till Wii så får det bli ett köp någon gång!

Medlem

PC-versionen av spelet är riktigt bra, dom som förbeställt (20$) har möjlighet att spela första kapitlet och jag kan rekommendera det varmt även om det antagligen passar lite bättre på konsoll. Iaf om kontrollerna är bra!

http://2dboy.com/games.php


signatur
Inaktiv

Ser grafiskt något ut som Locoroco och PC-spelet när man skulle bygga ställningar ett "bältdjur" skulle fara fram på (minns inte vad det heter). Att likna spelet vid dessa tidigare spel är något som är väldigt bra. Och välkommet. WiiWare börjar bli mer och mer intressant!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Ser ut som LocoRoco. Undra om inte det kan komma till Wii Software?

Medlem

Ser ut som Monsters in my head tecknaren som gjort figurerna


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar