Paradox agerar utgivare för Majesty 2

Medlem
Paradox agerar utgivare för Majesty 2

Majesty var riktigt skoj, hoppas dom hittar känslan i 2:an

Medlem

Detta är för mig bästa spelnyheten på länge. Spelar Majesty fortfarande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Citat:

Den ryska studion 1C Ino-Co tycks dock ha ansett att spelet förtjänade ett bättre öde för nu har de tillsammans med bland annat svenska Paradox Interactive tagit till vara på licensen och arbetar som bäst på en uppföljare.

Nästan rätt, men fel i sak. Paradox köpte alla rättigheter till Majesty för något år sedan, så det är de som kontrakterat Ino-Co, inte tvärtom.

Länk.

Medlem

Ja, ettan var riktigt roligt. Min skiva har tyvär gått sönder så jag har bara mina ljuva minnen kvar...

Medlem

grymt sa grisen


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Inaktiv

Oh vilka minnen! Majesty var ju grymt kul spel!
Så roligt att se hjältarna frodas, "levla" och hitta skatter medans man själv bygger upp sin borg/stad.


signatur

All men are cremated equal

Medlem

Hoppas de lyckas fixa multiplayer i uppföljaren också. Hade väldiga problem med att spelet blev osynkat när jag spelade mot brorsan så helt plötsligt så såg vi olika saker hända. Sen en bättre balansering med belöningarna man kunde sätta på hjältarna, tog ju inte allt för lång tid innan man kunde sätta så höga belöningar att motståndarens egna hjältar gick efter sina medarbetare om priset var rätt. Grymt skoj nyhet iaf, ser väldigt mycket fram emot detta!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LantisBo:

Ja, ettan var riktigt roligt. Min skiva har tyvär gått sönder så jag har bara mina ljuva minnen kvar...

Finns en billig o snabb lösning på problemet!

Majesty billigt o bra!

Inte ens 100:- o du kan ladda ner spelet + expansionen på en gång!

Är ett grymt roligt och bra spel, hoppas verkligen tvåan blir bra!

1
Skriv svar