Diablo 3 presenteras 1:e maj?

Robot
Medlem
Diablo 3 presenteras 1:e maj?

Frågan är vad denna nyhet gör bland filerna och inte nyheterna?

Edit: Tror det är på plats att bortse från min inlägg då den nu faktiskt ligger bland nyheterna.

Vila i frid

Skit också, om detta fortsätter blir jag skyldig Hipshot 20 kr...


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

hoppas väldigt mykke på ett Diablo 3

Medlem

hoppas det blir ett diablo 3. behöver en värdig uppföljare till ettan och tvåan. inget annat lir har riktigt kommit upp i samma kaliber.

Medlem

Att det kommer dyka upp ett D3 så småningom tror väll nog de flesta ändå. Men att det skulle bli så här snart? Låter nästan för bra för att vara sant.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hoppas verkligen att det är sant att Diablo 3 kommer.
Har längtat efter det enda sen man hörde första ordet om det


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Skall bli spännande, tror dock inte på snar release.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas,hoppas, hoppas, hoppas!

Medlem

Shit om D3 skulle bli utannoserat 1 Maj så svimmar jag.
Vore såååå jäkla kul om det kom.

Medlem

Jag tror dock inte det har något med ett nytt Diablo att göra, jag är lite tveksam. Speciellt om det blir som en uppföljare till 2an, vilket jag vill ha jag vill inte ha något World Of Diablo


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas det blir något bättre balanserat denna gången, alltid tyckte att det var lite "off" i Diablo 2 speciellt på nightmare/hell.

Men gif please!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Håller tummarna.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Kom igen nu Blizzard, Hack&Slash-RPG, inte ett MMORPG-elände!

Medlem

Blizzard är grymt överskattade, var inte ens dom som gjorde de andra Diablo spelen...

Medlem

Grymt Nice nyhet!

Medlem
Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Blizzard är grymt överskattade, var inte ens dom som gjorde de andra Diablo spelen...

Em? Explain foolishness plz.


signatur

Nämen!

Medlem

hoppas som *** att det är diablo 3 har väntat sedan tvåan kom ut
snälla blizzard låt min dröm gå i uppfyllelse

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Blizzard är grymt överskattade, var inte ens dom som gjorde de andra Diablo spelen...

Eh? Det enda som Blizzard inte ligger bakom i Diablo-väg är väl Hellfire expansionen till Dibbe 1?
Blizzard har gjort så grymt mycket bra, en bra uppföljare till Diablo 2 vore så sjukt kul, you can do it! \o/

Qus
Medlem

Om det nu är så har min största önskan gått i uppfyllelse

Medlem
Citat:

Eh? Det enda som Blizzard inte ligger bakom i Diablo-väg är väl Hellfire expansionen till Dibbe 1?
Blizzard har gjort så grymt mycket bra, en bra uppföljare till Diablo 2 vore så sjukt kul, you can do it! \o/

Blizzard köpte upp Diablo-utvecklarna 6 månader innan release och döpte om dom till Blizzard North.
Efter LOD stack grundarna och bildade Flagship Studios.
Finns även gamla B.North folk i ArenaNet, Castaway Entertainment och L5 Games.

http://en.wikipedia.org/wiki/Blizzard_North

Medlem

Diablo 3?! ZOMG! Hejdå WoW och alla andra spel isåfall!


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

Medlem

Mykee: Jag tror att han menar att majoriteten av de som ledde utvecklingen av Diablo-spelen numera har hoppat av och gått till andra studios. (Flagship och studion som arbetade på Djinn)

Medlem

världens bästa rollspel nice!:) längtar redan!!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Dr.Muller:

Blizzard är grymt överskattade, var inte ens dom som gjorde de andra Diablo spelen...

Eh? Det enda som Blizzard inte ligger bakom i Diablo-väg är väl Hellfire expansionen till Dibbe 1?
Blizzard har gjort så grymt mycket bra, en bra uppföljare till Diablo 2 vore så sjukt kul, you can do it! \o/

mm och företag byter programmerare etc, mestadels av de programmerare som gjorde diablo spelen har hoppat över till flagship studios och det där andra företaget som behövde hjälp har jag för mig.

Med detta menar jag inte att det här kommer bli dåligt, som allt annat blizzard ger sig in på blir nog detta en höjdare.

Medlem

Vem bryr sig om Diablo, vill se warcraft 4 !!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den 1:a maj kommer de officiellt tillkännage att de eventuellt har förhoppningar om att släppa Diablo 3 i slutet av 2011, om allt går enligt planerna. ^^

Inaktiv

Snälla att det är Diablo 3 Snälla att det är Diablo 3 PLZ!!!!

Qus
Medlem

- Diablo 2 släpptes 28 Juni
- Diablo 2 LoD släpptes 29e Juni
- Nästa blizzcon är 28-29e Juni

Det betyder också något.

Skriv svar