Film från Age of Conan

Robot
Medlem
Film från Age of Conan

Lite sugen blir man allt.... jäkla mmo spel


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Inte långt kvar nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hoppas nu bara att det inte blir en uppdaterad kopia av wow

Medlem
Medlem

Tycker att det bara ser ganska så bra ut. Jag menar, grafiken i FFXI kan fortfarande mäta sig hyffsat bra mot denna, och det spelet är bra mycket äldre.

Nej, jag ser nog mer fram emot FFXI-teamets nästa mmorpg. Det, och WAR.

Inaktiv
Skrivet av Henkebenke:

Hoppas nu bara att det inte blir en uppdaterad kopia av wow

Alla nya mmos som kommer behöver inte vara det, you know.
kolla upp detta, finns flera nya aspekter i detta mmo än från wows sätt. riktigt intressant för min del


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Åh jag hoppas det fungerar lika bra som jag drömt om, inte för Funcoms del utan för min egen. Får hoppas oxå på ett trevligt och moget community.

Medlem

Spelat betan i ett par månader, och NDA säger att jag inte få säga något om det.
Men jag kommer iaf köpa det och spela det tills mina ögon blöder.

Medlem

Har också lirat betan och håller med om att det är RUSKIGT bra.

Medlem
Skrivet av Shochan:

Spelat betan i ett par månader, och NDA säger att jag inte få säga något om det.
Men jag kommer iaf köpa det och spela det tills mina ögon blöder.

Shochan ge mig ditt betakonto haha, själv är jag bara Tech Tester, är ju soft det också, men det kan vara lita frustrerande från och till.

kan inte mer än att hålla med det du säger, mina ögon kommer bokstavligen talat blöda när jag väl köpt detta spel, en wow dödare utan dess like..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Samma här spelat betan.....och kommer defentivt köpa ^^

Medlem

Hade TechBeta någon månad med, sen fick jag mitt upgraderat utan förvarning.
Blir alltid ledsen när det är TechBeta-dags nu för tiden, servrarna blir så laggiga :/

Medlem

Ångrar inte förhandsbokningen!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

verkar coolt
får se om man har tid och börja spela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag som gillar porr

Inaktiv
Skrivet av Shochan:

Hade TechBeta någon månad med, sen fick jag mitt upgraderat utan förvarning.
Blir alltid ledsen när det är TechBeta-dags nu för tiden, servrarna blir så laggiga :/

Ledsen varför då? Var glad när du får spela
Stresstest --> lag, mer regel än undantag.

Medlem

var med i senaste tech-testet men kom aldrig igång o sen blev d försent då man jobbar dan efter

Inaktiv
Skrivet av LannY:

Ångrar inte förhandsbokningen!

Inte jag heller haha jag kan inte vänta längre vill spela nu!!! Jag tror Age of Conan kommer slå WoW med hästlängden

Medlem

Riktigt nice, i och med att det är så sent på våren så är mina betyg nästan satta också Slipper man tänka på sådant, har dock inte beställt det en men kommer nog göra det inom kort.


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it, I LIKE IT!!!!!!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av Shochan:

Hade TechBeta någon månad med, sen fick jag mitt upgraderat utan förvarning.
Blir alltid ledsen när det är TechBeta-dags nu för tiden, servrarna blir så laggiga :/

Ledsen varför då? Var glad när du får spela
Stresstest --> lag, mer regel än undantag.

Jag kom inte ens in på techbetan i söndags XD försökte säkert 10 gånger. De blir bara att spela general beta

Medlem

Jag vill med testa beta

Medlem

längtar till man får spela detta!:)
om jag fattat rätt så i fighter med fiender så ska man använda sig av olika kombinationer på tangentbordet tex, a+b+mosue1 super mega stora yx slaget eller nåt sånt:) men det är vad jag hört sen äre ju också om det stämmer:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av miffot:

längtar till man får spela detta!:)
om jag fattat rätt så i fighter med fiender så ska man använda sig av olika kombinationer på tangentbordet tex, a+b+mosue1 super mega stora yx slaget eller nåt sånt:) men det är vad jag hört sen äre ju också om det stämmer:)

Man slår med alla classes med tangenterna 123, och senare också Q & E.
Inte sömniga auto-fight som WoW och diverse andra.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Ser ju okej ut.. Dock tror jag inte jag kommer lämna det spelet jag redan spelar då det har redan "AOC" styrning o har haft det i 2 år.. så inget nytt under solen. Hoppas bara inte inte det blir för mycket tryck 1+2+5+2+4+Q+6+E+100 för att göra nån "combo-attack". Men får väl testa om det kommer en trial..

Inaktiv

<3 age of conan.. har väntat i 2 ½ år nu hehe... snaaaart så

Inaktiv

Grymt besviken, för mycket laddsekvenser och korridormiljöer. Stela animationer och striderna är förvånansvärt tråkiga.

Medlem

Härlig musik!

12
Skriv svar