Hell's Highway släpps i augusti
Själv sr man fram imot detta som fan Love ww2 ang granater så nej man flyger inte men ja man går sönder. Fan kollar ni aldrig på div filmer på skumma siter? Då borde ni förstå att man inte flyger
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Att de blir lika misslyckat som Airborne lär inte hända , Gearbox har lagt ner över 3 år på titeln och de har lyssnat på fansen , sedan var ju även de tidigare BIA en het succè förutom multiplayer delen vilket dem nu har gjort radikala förändringr i.
Detta lär bli både snyggt , lagom realistiskt och fantastiskt kul i både mp & sp ett givet köp för min del iaf.
Nån gång vill jag spela ett spel där man får skjuta amerikaner. =P
Ja exakt, en tysk (politiskt inkorrekt) version hade vart bra.
I Brothers In Arms: Road To Hill 30 kan du ju köra som tysk i multi och skjuta amerikaner.. inte mer än det tyvärr
I Brothers In Arms: Road To Hill 30 kan du ju köra som tysk i multi och skjuta amerikaner.. inte mer än det tyvärr
Jo men i multiplayer har man i stort sett alltid kunnat spela tysk i ww2 spel. Så det är ju inte direkt något speciellt.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
om du memorerar alla miljöärna i spelat kan du få jobb som en guid i holland, allso alvarligt:D!!!
jag gjillar också att man änkligen gjör ett nytt spel om operation market garden jag kan bara komma ihåg ett spel, coh op front, som har upmärksamat det här ,också på andra spel så är det altid normandi, stilla havt och kanske gränsen till tyskland, aldrig holland!;)
ps, om du vill döda jenkare, spela coh op front den tyska campanjen, det är ett rts, och viserligen är det då briter du dödar men det är nåt8)
Jag är rätt sugen på det här trots att jag tröttnat på ww2 lite grann.
Det jag hoppas att det fixat var det faktum att du var TVUNGEN att flanka för att ta kål på folk, iaf i första BIA, det hände helt enkelt aldrig att nedhållande eld hade ihjäl ngn, det kanske förändras nu när skydden kan gå sönder, men jag hoppas att vissa skott helt enkelt har ihjäl en tysk som råkar ställa sig upp när man trycker ner dem...
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
lol gött att det kommer innan jag rycker in i lumpen xD.
FOR YOUR INFORMATION.. man kan fortfarande spränga av armar och ben , det ska även ha blivit tillagt att man kan se hemska detaljer om man sniprar någon i huvet med blood och substans överallt med mera så oroa er inte för att den delen inte är realistisk , gamespot har precis haft spelet på hands on preview.
På tal om flankningarna så har de fixat det , de medgav att conceptet var överdrivet och har fixat det, även det att vapnet rörde sig irriterande mycket i ettan så man inte kunde träffa ordentligt har blivit återgärdat.
Detta kommer äga , skall nötas hela höstarne ^^, multiplayer skall också fått sig en rejäl make-over.
realistiskt är tråkigt det är därför folk har gillat spel ifrån första början, finns ingen anledning till att göra realistiska spel.
Där har vi ett inlägg fyllt av win!
I'm a snake, follow me!
FOR YOUR INFORMATION.. man kan fortfarande spränga av armar och ben , det ska även ha blivit tillagt att man kan se hemska detaljer om man sniprar någon i huvet med blood och substans överallt med mera så oroa er inte för att den delen inte är realistisk , gamespot har precis haft spelet på hands on preview.
På tal om flankningarna så har de fixat det , de medgav att conceptet var överdrivet och har fixat det, även det att vapnet rörde sig irriterande mycket i ettan så man inte kunde träffa ordentligt har blivit återgärdat.
Detta kommer äga , skall nötas hela höstarne ^^, multiplayer skall också fått sig en rejäl make-over.
Ja det irriterade mig rejält kändes som man hade parkinson i ettan. Om en soldat inte kan hålla i sitt vapen skickar man ju inte ut honom att befria europa....lol
realistiskt är tråkigt det är därför folk har gillat spel ifrån första början, finns ingen anledning till att göra realistiska spel.
Njjaaa..realistiskt är inte tråkigt, det är ofta SVÅRT därför tycker en del att det är tråkigt....
Finns mycket stor anledning att göra realistiska spel.
Det ska kosta lite att göra fel eller att inte använda hövvet i stället för att helt hjärndött springa runt och skjuta 6000 skott i minuten på allt som rör sig och spawna 200 ggr i timmen.
Om man bara är ute efter att det ska blixtra och smälla, så kan man ju köpa smatterband och smällare för 500 spänn på Classe Ohlsson..
CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4
uuuhh.. den här grabben borde få vapenfri tjänst..
This guy with an AK-5a
8)
CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4
uuuhh.. den här grabben borde få vapenfri tjänst..
This guy with an AK-5a
8)
Jag tänkte detsamma