Trackmania Nations Forever släppt

Medlem
Trackmania Nations Forever släppt

Här ska det spelas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Laddade ner det från en IP adress från en link på TM forumet en timme sen, hur skoj som helst.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jajjamän!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hur blev det med starforce nu då? är det något starforce? undrar varför inte FZ nämner något om det.

Medlem

senaste trackmania var sunrise som jag lirade...lika testa

Medlem

Haha, starforce är ju kopieringsskydd... Varför skulle de lägga in det när det är gratis, va? Det vill väl snarare nu att det ska spridas så att folk spelar det.
Första Nations var riktigt grymt, så det ska bli med glädje att få testa detta. Har ju ingen aning om vad som är nytt här.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Haha, starforce är ju kopieringsskydd... Varför skulle de lägga in det när det är gratis, va? Det vill väl snarare nu att det ska spridas så att folk spelar det.
Första Nations var riktigt grymt, så det ska bli med glädje att få testa detta. Har ju ingen aning om vad som är nytt här.

Första Nations hade Starforce...

Du bör nog kolla din burk.

Medlem

Tankar fort som fan från FZ FTP :D:D:D:D:D

Medlem

Oooh tackar tackar

Medlem

ok, laddar hem det, men jag tänker inte installera innan någon kan säga om det är starforce i skiten eller inte.

Inaktiv

Härligt snabb nerladdning, snart ska det spelas! Tackar för en fin dag.

Medlem

Nån som kan bekräfta om starforce finns med eller inte?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

De har bättrat på grafiken från originala nations, såg rätt nice ut. Flöt bra gjorde det också, fullt maxat 1280X1024 8xAA/16xAF på mitt HD 2900 XT/X2 4400+ (2.2GHz/2mb) system.

Avstängd

Yay! Ska tanka när jag kommer hem.

Medlem
Skrivet av moberg:

ok, laddar hem det, men jag tänker inte installera innan någon kan säga om det är starforce i skiten eller inte.

Installera och se själv om det är med, går ju att ta bort lätt.

Medlem

Installerade det, ser inget Starforce i TM mappen eller "ta bort program" grejen.
Något särkilt ställe jag borde kolla?

Medlem

starforce är ett osynligt program, var vänlig kolla Den här datorn > Egenskaper > Maskinvara > Enhetshanteraren > Välj "Visa > Visa dolda enheter och leta efter starforcedrivisar under "icke plug and playenheter"

tackar på förhand.

Medlem

Inga dolda enheter som heter något med "StarForce", så det verkar StarForce-fritt.

Medlem

Hmm önskar man kunde få en 100% säker konfirmation på att det är Starforce-fritt. Om det är det så ska jag installera spelet med detsamma!

Medlem

Varför skulle dom betala för att ha ett kopierngsskydd på ett spel som är gratis?

Håller på att ladda ner det nu, Trackmania har alltid varit kul att spela!!

Medlem

Att låsa upp sista banan på white var väldigt lätt

Inaktiv

"Protection is lighter in United, without any drivers, since we made first steps necessary to make the software services by ourselves."

Florent Utvecklare hos NADEO

Taget från: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=24&t=13197&st=0&sk=t&...

Verkar som om det ska vara ofarligt. ;D

Inaktiv

Verkar vara starforce fritt. Deras remove toll hittar inget, inga sf dll:er i drivers mappen, inga dolda hårdvaruenheter och inga protect filer i programmappen.

Medlem

en fråga ... varför är det så viktigt för vissa att det itne ska ha starforce?

Medlem
Skrivet av prof:

en fråga ... varför är det så viktigt för vissa att det itne ska ha starforce?

Förmodligen en principsak eller fördomar.
Vissa har fått för sig att datorn exploderar om de installerar något med starforce, det var barnsjukdomar i lanseringen som skapade rykten och de ryktena lever kvar.

Medlem

jaha^^ tackar

Redaktör

Det snackas om att Starforce förbättrats och inte lika kraftfullt längre. Men äldre versioner kunde verkligen ställa till det. Jag har intstallerat åtskilliga Starforce-skyddade spel, två gånger har jag råkat ut för grava bekymmer med att datorn blir instabil. Den andra gången slutade det med att Windows slutade fungera, jag var tvungen att installera om det. Så kritiken har i alla fall varit befogad, även om den kanske inte är det längre.


signatur
Inaktiv

En fråga. Varför är det här superba spelet gratis egentligen?

Jag skulle bara ladda ner det och testa och blev fast i över en timme. Var länge sen det hände.

Medlem

Om det nu saknar Starforce har det en given plats på min hårddisk, här ska tankas!

123
Skriv svar