World In Conflict-tillägget plåtat

Medlem
World In Conflict-tillägget plåtat

Vore roligt att få lite info om vad expansionen verkligen ändrar eller om det bara är ett nytt lag med nya modeller.

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Vore roligt att få lite info om vad expansionen verkligen ändrar eller om det bara är ett nytt lag med nya modeller.

Kolla filmen: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24374

Medlem

tröttnade snabbt på WiC så tror inte jag kommer handla detta

Medlem
Skrivet av Hannu87:

tröttnade snabbt på WiC så tror inte jag kommer handla detta

Samma här.. tycker WiC var riktigt tråkit.

Medlem

World in Conflict var förra årets bästa spel.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Hannu87:

tröttnade snabbt på WiC så tror inte jag kommer handla detta

Samma här.. tycker WiC var riktigt tråkit.

hur kan man tröttna på WiC? det är snabbt, kul, snyggt och action hela tiden. Inget tråkigt basbyggande och samling av guld eller annat tjafs


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av PheoniX_VII:

Vore roligt att få lite info om vad expansionen verkligen ändrar eller om det bara är ett nytt lag med nya modeller.

Kolla filmen: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24374

fortfarande inget mer nytt än nya modeller för allt vad jag kan se.

Vore roligt att få lite riktigt info som om det blir några nya Tactical Aids, units och kanske till och med en ny class ?

Medlem

Skulle vara roligare om man kunde hoppa in i någon unit och leka den traditionella leken first person shooter :>


signatur

NinjaSkitz.

BeW
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Hannu87:

tröttnade snabbt på WiC så tror inte jag kommer handla detta

Samma här.. tycker WiC var riktigt tråkit.

hur kan man tröttna på WiC? det är snabbt, kul, snyggt och action hela tiden. Inget tråkigt basbyggande och samling av guld eller annat tjafs

Hehe exakt, tycker WiC är ett sjukt roligt spel. Spelstilen är riktigt skön just för att man slipper allt med basbyggande och resurser. Det går inte att tröttna på!:)

Medlem

Tackar verkligen inte nej till att få veta vad som är nytt i expansionen.

Medlem

hmm.. om de kunde lägga till fler enheter som man hade kontroll över på en match så skulle det var skoj men annars är rätt tråkigt efter 4-5 timmar...

Medlem
Skrivet av Skitz:

Skulle vara roligare om man kunde hoppa in i någon unit och leka den traditionella leken first person shooter :>

Battlefield?:)

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Hannu87:

tröttnade snabbt på WiC så tror inte jag kommer handla detta

Samma här.. tycker WiC var riktigt tråkit.

hur kan man tröttna på WiC? det är snabbt, kul, snyggt och action hela tiden. Inget tråkigt basbyggande och samling av guld eller annat tjafs

Gillar traditionella RTS spel med basbyggande. Company of Heroes har både snabb action och basbyggande. WiC har bara action men långsam. Tar tid att få fram sina units, kostar mycket och är man dålig på spelet så förlorar man sina units hela tiden.
CoH kan man köra flera olika taktiker, antingen rusha på en gång och ta många territorium eller bara ta några o sen börja bygga mer units. I CoH kan du kalla in units när du vill utan behöva vänta onödigt länge som i WiC.. och i WiC är det så jävla långt till frontlinjen.

Medlem

Så länge man hade nån eller några kompisar att spela med var det hur kul som helst.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Skulle vara roligare om man kunde hoppa in i någon unit och leka den traditionella leken first person shooter :>

Du kan iofs sitta i defences..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Petah:

Tackar verkligen inte nej till att få veta vad som är nytt i expansionen.

De kallar det "mission pack" och inte expansion...
Kolla här:

http://au.pc.ign.com/articles/865/865742p1.html

- If you buy Soviet Assault, you'll replay the World in Conflict campaign with the new Red Army missions integrated into it.

- The most important thing to note is Soviet Assault is not an expansion pack for the PC. According to Jansen, it will be more like a downloadable mission pack that will be offered at a lower price than a standard expansion pack.

- Also, Jansen wanted to make clear that Soviet Assault will be completely unnecessary if you just want to play the game online. All multiplayer maps and features are made available for free to all World in Conflict customers, regardless of whether they buy Soviet Assault or not.

- Soviet Assault will introduce a new, harder difficulty mode, which should please those who thought the AI in the game was a bit of a pushover.

Medlem

Ser bra ut, tyckte spelet var helt okej och har inget emot med lite mer

1
Skriv svar