World In Conflict: Soviet Assault-trailer

Robot
Medlem
World In Conflict: Soviet Assault-trailer

Hmmm, antar att dom har rätten att boasta sådär

Medlem

mycket av sovietassult man fick se då...kändes mest som en reklamfilm för gammla =/

Medlem

Kändes inte som om det var något nytt riktigt :/


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

ge mig klarar det inte på min dator så blir ju perfekt

Medlem
Medlem

Pff, endast gameplay från vanliga WiC ju, men aja, det är vackert det också, så gör inget.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

"Massive Entertainment berättar om konsolversionerna av sitt realtidsstrategispel."

Huh?
Vad jag förstod så handlade trailern om en expansion till WiC, som kommer till både PC och konsoller?..... Eller var det någon annan film jag såg?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ingenting nytt?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mmm...det där såg ut som kass reklam för gamla WiC och skyltning med betyg man fått i media.

Medlem

Som sagt, inget nytt här inte...

För övrigt tycker jag det var lite taskigt av Massive att inte ta med fz:s betyg

Medlem

"Expanding from it's PC-roots and heading mainstream"?
wth? PC inte mainstream?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

gnu
Medlem

Svenskar har fanimig den fulasta brytningen på engelska som finns.

Inaktiv

Har fin grafik och allt, men gillade inte föregångaren så detta kommer jag INTE köpa.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ganska värdelös trailer, mest skryt från utvecklarnas sida... jaja lär väl dyka upp fler trailers på expansionen i framtiden

Medlem

Tja, det där var ju ett bra sätt att dra ner på antalet folk som köper sitt spel. Snacka om genomkass skryttrailer, som dessutom inte inehåller någonting nytt alls förutom att de säger att det kommer till konsol.

Hur smart är det att säga att man gör sig "mainstream" också? Det är ju som att säga "Vi vill inte vara unika. Vi vill inte vara bättre än någon annan. Vi vill bara ha dina pengar."

Medlem

Äch, fatta hur många det finns som spelar på xbox/ps3/wii men aldrig skulle få för sig att spela ett PC spel... Konsoll är ju mer "mainstream" än PC.

Medlem

jaha? och vad var nytt med detta?? jag har iofs precis fått WiC till datorn och gillar d skarpt, så jag ska inte klaga :P...

Medlem
Skrivet av gnu:

Svenskar har fanimig den fulasta brytningen på engelska som finns.

Det där lät som tysk brytning, dock. Skitskumt. Om man ska prata med brytning ska man prata med svensk brytning, om man är svensk alltså. xD

1
Skriv svar