Hög som ett höghus

Inaktiv
Hög som ett höghus

Eller inte. Men lite påverkad är jag allt. Har en massa medicin i kroppen, så livet känns rätt ljuvligt, eller vänta där ljög jag. Jag mår illa, och har något som liknar ryggskott. Aj!

Jag fick en cykel idag! Jag cyklade typ en mil med mamma. Den är superful och gnisslar som fan, men jag ska måla den och fixa till den liten.
Moped? I dont think so! Vanlig cykel, is the way to go!

Skolan är tja, rätt okej just nu. Vi snackar bara med lärare om betygskriterier med mera. Vissa är sjukligt svåra att förstå, men de tar jag itu med när jag måste.
Vi ska tydligen (senare den här terminen) skriva en historisk novell. Samt eventuellt en artikel om någonting. Det ska bli kul!

Sen hänger jag inte riktigt med i forumet. Är det någon som ska fixa ett nytt forum där vi som hänger på sp.se ska gå över till när sp inte längre finns med? Jag fattar inte, snälla underätta mig, fast med enkla ord, jag är lite trög!

Men nu känns det som jag måste spy, så nu ska jag börja avveckla mig lite lätt från datorn...

#blogg

Inaktiv
Hög som ett höghus

Moped kan man ju inte ha. Cykel är tidlöst och funkar fint ända tills man får en bil (läs EJ moped). Då kan cykeln få stå och vila lite mer!

Inaktiv

"Har en massa medicin i kroppen, så livet känns rätt ljuvligt, eller vänta där ljög jag. Jag mår illa, och har något som liknar ryggskott. Aj!"

Man ska inte känna efter så noga.

Angående snacket om nytt forum så har du fattat precis rätt.

Medlem

Yes, ett par vänliga själar ska försöka bygga ett nytt forum åt oss, där du är mer än välkommen att döda din fritid.

Inaktiv

lyxan: cykel is the way to go!

voxbrallan: okidoki, då hänger jag med i svängarna med andra ord!

kelet: Låter superb. Jag menar, vad skulle jag annars göra med mitt liv? hahaha.

1
Skriv svar