Intervju - Kazunori Yamauchi

Medlem

Tror någon helt seriöst att han skulle bluddra på i en intervju om hur bra Forza 2 är?
Den just nu största GT5 konkurrenten på den största hårdvarukonkurrenten.
Knappast troligt i den sits han och hela teamet bakom honom, samt Sony sitter i.
Skulle nog tro att dom sneglat en hel del på Forza 2 samt en hel del andra titlar också. Men det vore ytterst dumt att säga det något annat sätt än han gör. Men det är bara vad jag tror. Man kan ju hoppas att dom tar godsakerna ur Forza 2 (vilka är många) och bakar in dom i GT5. Den som lever får se.
Dom är på god väg iaf, för i mitt tycke stålar GT5P som en ny stjärna som kan bli hur stor som helst när den väl vuxit till sig och blir GT5.

Till er som klagar på onlinedelen i GT5P undrar jag vad det är som är dåligt?
jag har förvisso bara hoppat in i randomgames och kört runt. Det funkar prima och har aldrig strulat. Förbaskat roligt tycker jag. Sen att möjligheterna till att skapa lobbys och bjuda in till privata games inte finns än men det kommer vartefter. Då blir det ännu roligare.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Offtopic:

vissa snackar verkligen skit här inne. som att det skulle vara något fel på online-delen till GT5P den funkar ju hur bra som helst för att vara en Prologue. massa 360fanbitches som har bockat i att dom har en PS3'a för att inte framstå som bitches.

Ontopic:

annars tycker jag intervjun var ok, tycker inte direkt han gav några konkreta svar, typ mest ja vi ska titta lite närmare på det. lite hemlighetsfull kanske

Avstängd

Härlig intervju!

12
Skriv svar