Filmpresentation av Dawn of Fantasy

Robot
Medlem
Filmpresentation av Dawn of Fantasy

Åh fyyyyy faaaaaaaaaan vilken irriterande berättar-röst.
Orkade verkligen inte se hela trailern utan körde fast-forward/spola.

*mörk äcklig röst*
REVERIE STUDIOS PROUDLY Presents: Dawn of War

För övrigt, spelet såg jävligt snyggt ut och är säkert något nytänkande/roligt. Kanske skall testas.

Inaktiv

Jag gillar idéen starkt, men usch vad jag hatar rösten i den där trailern :/

Medlem

Pablo Fransisco som gör rösten eller vadå? =).

"Röst: They knew too much
Keanu Reeves: We know too much!"

Medlem

Haha, flabba ihjäl mig. Den rösten ägde ju

Hur som helst fattar jag inte riktigt hur idéen ska funka, till exempel kan andra spelare anfalla din borg medans du sover? :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

hehehe jävla beträttare!
tvivlar starkt på detta momorpeeerger arrteees

Medlem

Jag skulle aldrig välja en sån röst... Verkar vara soft spel dock.

Medlem

Låter som en riktigt intressant spel, men kommer det att ha en månadskostnad för multiplayer måntro?

Medlem

Det kan vara så att de gör att man enbart kan anfalla en spelare som är online, ungefär som dagens MMO.

Medlem

Nu orkade jag inte lyssna så noga på honom, men påstod dom att dom var först med ett MMO där du bygger världen själv och att den är kvar även när du inte spelar? I så fall hänger dom inte med

Ignorera detta i annat fall

Medlem

Hmm, jag vill ha ett Settlers 6 korsat med The Guild och Sims 2...

Varför kriga hela tiden...

Medlem

Tror nog många skulle välja "Dragon" om det här spelet kom. Dom är ju "stora, mäktiga monster" som äger sönder allt tror jag de flesta tänker.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Pablo Fransisco som gör rösten eller vadå? =).

"Röst: They knew too much
Keanu Reeves: We know too much!"

Vet inte vem som sa det men jag har faktiskt hört att han har fått några uppdrag att vara berättarröst i trailers. Vore väldigt kul om det faktiskt är han.

Annars måste jag säga att det var en sjukt informativ, och på det viset föredömligt bra, trailer.

Medlem

intressant spel.. återstår o se hur det kommer funka dock online etc...

Medlem

det såg grymt stelt ut. men det är ju en ganska trevlig idé. men det är väl inte det första mmorts:et?

Medlem

Jag tycker också att trailers skall vara informativa, men den här var lite väl mycket prat. Det var nog inte Pablo Fransisco, men rösten var irriterande. Den hade möjligtvis fungerat om det var en eller två punchlines som den gett - men att höra honom berätta en mindre novell var bara jobbigt.

"Blablahblabla your own kingdom blablahblahblabla online blablablahbla first MMO RTS blahblablahblablablah fight online blahblablablahbla"

Medlem

awesome speaker... men lite väl generiska raser

Medlem

har man inte bengt magnusson-röst så ska man hålla sig borta från trailers.

Så man har sitt lilla land att bygga och greja i och sen måste man kriga för att avancera så då hoppar man online och helt plötsligt har man en granne att slåss mot? Antar att det finns nån form av ranking som matchar spelare mot varandra då så man inte får oturen att ha samma arbetslösa granne hela tiden.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Hmm, jag vill ha ett Settlers 6 korsat med The Guild och Sims 2...

Varför kriga hela tiden...

Jag håller med, och om jag jag skulle vilja ha ett spel online med min smak, skulle det spelet blandas med SimCity, The Sims och The Settlers utan en massa vapen och krig. Ett spel där handel och befolkningens växande lyfter fram ditt namn, och genom att visa vad man äger, hur långt man kommit med all teknik osv, och inte bygga sina stenarmurar med svärd och eld.

Jag är så trött på allt slashande och bankande. Jag hoppas att någon släpper ett sådant spel snart...


signatur

-=-=-=-=-=-=-=-=-
r7Y - u]]l - iiiiii|liiiii

Inaktiv

Haha lät precis som Pablo Fransisco!!
Vilket jävla skämt...
Men, spelet såg rätt så trevligt ut.
Krigen såg ut som skit dock.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

HAHAH! Fy faaaan va töntigt xD framförallt rösten hahah.. haha dör, haha

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Hmm, jag vill ha ett Settlers 6 korsat med The Guild och Sims 2...

Varför kriga hela tiden...

?? Du kommer ju ingenstans, du kan ju lika gärna göra allt det i verkligheten? En av många anledningar till spel är du kan göra saker som inte får/kan göras i verkligheten.

Det här spelet verkar ju askul:D hoppas det släpper en öppen mp beta!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Iiiih....tur det går att stänga av ljudet, rösten var hemsk! :S Spelet ser för övrigt ganska intressant ut. Har jag missat det, eller tillkommer det månadskostnad på detta?

1
Skriv svar