WWE Smackdown! Vs. Raw 2009 premiärfotat

Robot
WWE Smackdown! Vs. Raw 2009 premiärfotat
Inaktiv
WWE Smackdown! Vs. Raw 2009 premiärfotat

Har aldrig riktigt uppskattat själva ideén med att ett antal muskelösa män brottas i en ring, så Smackdown serien har aldrig varit någon favorit. Men grafiken ser ju helt okej ut, ser dock lite stel ut.
Testade något hyfsat wrestling-spel till vanliga xboxen, det var helt okej med vänner, så får hoppas på något demo av det här spelet.

(BTW fffffffffffffffFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffff) Kan inte få den där nedrans "Tillåt f igen knappen" att fungera, kraftigt irriterande =).

Inaktiv

Tröttnade på hela smackdown serien efter 2:an på ps1, helt handikappad kontroll och hela spelet går ut på att kontra motståndarens attacker hela tiden. Det som ändå är kul är att göra egna gubbar, går verkligen att få till några riktiga missfoster. Nu släpper dom ett nytt spel varje år, känns som ea games med sina spelserier som aldrig utvecklas med mer än en detalj per år.

Inaktiv

jag tycker att 2009 versionen liknar både 2007 och 2008, dvs de gör inga större skillnader i spelen så jag ser ingen vits med att köpa spelet

Är det bara jag och Flickvännen som kör 08 online ??? Har aldrig ens sett röken av en svensk på Xbox Live.
Håller dock med att man kan hålla upp något/några år när serien inte får så mycket nytt varje år och istället fixa alla glitchar o putsa mer på grafik m.m


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

dom måste verkligen göra något nytt med serien.
Sitter fortfarande och kör 2007 ibland till XBox 360 med vänner, ser ingen anledning att köpa nån av dom nyare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Är "Nature Boy" med i 2009an så köper jag det, för isåfall blir det förmodligen sista i serien som han är med i.

Flair forever- wooooo

Medlem

Smackdown VS Raw har alltid varit kul med flera spelare


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Någon som vill byta mitt smackdown vs raw 2008 (ps3) mot något annat kul spel?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av FoxeN:

Är "Nature Boy" med i 2009an så köper jag det, för isåfall blir det förmodligen sista i serien som han är med i.

Flair forever- wooooo

Brottas Ric Flair fortfarande ?

han var ju redan gammal när man kollade på wcw wrestling.
Dagens wrestlare ger jag inte mycke för,

Tacka vet jag när Big Boss man, Mr Perfect, Jake the snake roberts, Miljondollarman och många andra höll igång på 90 talet,
då kunde man snacka om färgstarka karaktärer.

Medlem

WWE slutade vara kul för några år sedan (på TV alltså, inte spelet som jag aldrig testat). Gillar ni wrestling borde ni se på TNA istället - det är mycket bättre

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av FoxeN:

Är "Nature Boy" med i 2009an så köper jag det, för isåfall blir det förmodligen sista i serien som han är med i.

Flair forever- wooooo

Brottas Ric Flair fortfarande ?

han var ju redan gammal när man kollade på wcw wrestling.
Dagens wrestlare ger jag inte mycke för,

Tacka vet jag när Big Boss man, Mr Perfect, Jake the snake roberts, Miljondollarman och många andra höll igång på 90 talet,
då kunde man snacka om färgstarka karaktärer.

Ric Flairs karriär slutade 30 Mars 2008, alltså för några dagar sedan bara, på WrestleMania XXIV (Motståndare Shawn Michaels). Men innan det datumet, brottades han fortfarande vid en ålder av 59 år. Han ägnade 36 år i branshen.

1
Skriv svar