Inaktiv
Nytt Headset

Tjena mors!
Dags å skaffa nytt headset!
Har tänkt lite på detta.
Funkar separat mikrofon bra?(Tänker mest på en som man knipsar fast på sladden eller tröjan)
Kanske är billigast och bäst med ett par riktigt bra hörlurar och en separat mikrofon?
Priset ska helst bli under/runt 300kr .
Skriv gärna om era egna erfarenheter.

Tack in teh förväg!

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

Kanske är billigast och bäst med ett par riktigt bra hörlurar och en separat mikrofon?
Priset ska helst bli under/runt 300kr .

Bäst blir det garanterat men då får du nog allt lägga till en nolla på det priset.

Väljer ett par Sennheiser HD650 + en skräpmic för 50:- över vilket headset som helst.

Inaktiv

Just ja glömde tilllägga att jag tycker det är viktigt med hållbarhet.
Kanske överdrev när jag sa "riktigt bra", då blir det ju dyrt, men ett par bra lurar. Ska beställa från komplett å där fanns inte HD650, Någe annat tips?
Tack för svaren!

Inaktiv

philips hp895 (ca500kr) om det ska vara billigt, och akg217s(1500kr) om det får vara något dyrare. de senare kommer du inte lyckas ha sönder i första taget, och bra låter de också.
(imho bättre än hd650...)


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Du kan få ett nytt fräsht headset aldelles gratis om du går in på www.skype.se och de har nått erbjudande tillsammans med aftonbladet att om du spammar 5 av dina vänner med det erbjudandet så skickar de ett headset till dig inom 30 dagar. som sagt, aldelles gratis. och som alla vet, Gratis är Gott !!!

Edit: Fasen, jag hittar inte erbjudandet längre, de kanske fick slut på headsets.

Inaktiv

Tack för svaren!!
beställde ett par trust lurar(dom där ja tänkte på). Men självklart så tar dom slut i lagret å tar jädrans år å få in(2 veckor eller nått men endå!), Skulle iförsej endå köpa ett par andra till eftersom jag har 2 datorer i 2 olika hem. Så tipsa gärna vidare!
Tack än så länge!

Inaktiv

Vad tror ni är bäst/mest värt detta(Sennheiser hd555) + en separat mic, eller detta(Steelseries Steelsound 5H v2)?

Tack på förhand, igen... :P!

Medlem

Jag får förhoppningsvis hem ett par Koss Headset SB45 (380 kr) i veckan. Jag kan ju i så fall säga om jag tycker det var en bra investering eller inte


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

1
Skriv svar