Banpaket till CoD 4 nästa vecka

Inaktiv

Mappacket fanns att ladda ner på Xbox Live i fredags (4:e April) när jag kom hem från jobbet och jag har lirat banorna som en gud nu i flera dagar. Vad är det för källor FZ har?

Jag menar, med tanke på vilket spel det gäller är ju detta den hittills största nyheten på spelfronten 2008 och dom därför bör hålla sig betydligt mer uppdaterade. Fast iofs, redaktionen kanske är PC-users och då kanske det inte är lika spännande...?

För övrigt är jag glad att jag är 360-fan då online-communityn på PS3 luktar gammal ost (CoD4-360 säljer fortfarande ut CoD4-PS3 med 2:1) och PC-världen är infekterad med bunnyjumpers, aimingbots, wallhacks, cheaters i allmänhet osv osv...

Jag har kört spelet på både 360 och PC, och tack vare de olika styrningarna är det två helt olika spelstilar. Det är överlag fantastiskt mycket mer ös och mayhem i konsollmatcherna. Go Xbox.

Edit: Jag avser alltså här att det är vanligare och det är också något lättare att vara sniper på PC, vilket gör att spelarna kan röra sig betydligt mer på öppna ytor. Men vad gäller t.ex. SMG:er och MP5:an, så plockar jag vilken PC-user som helst i den duellen.

8)

Om jag måste ge IW ett litet minus skulle det vara för att de stackars PC-användarna bara kan köra ett varv på rankingstegen. Många jag känner har redan tröttnat, medans jag själv (7:e prestigevarvet) känner mig mer laddad än nånsin.

:D:D:D

I dare YOU (XBL-Tag: ctm555)

Redaktör
Skrivet av coreythemaggot:

Mappacket fanns att ladda ner på Xbox Live i fredags (4:e April) när jag kom hem från jobbet och jag har lirat banorna som en gud nu i flera dagar. Vad är det för källor FZ har?

Det står i nyheten - Activision. Att företag lämnar uppgifter som senare visar sig inte stämma kan vi inte göra så mycket åt - skjut inte budbäraren.

Bara för sakens skull: redaktionen spelar på pc, 360, PS3, Wii och DS.


signatur
Inaktiv

Okej, no hard feelings då

Saken är den att vi konsollälskare får alltid en massa diss när det gäller FPS och jag vill poängtera hur obefogat det är numera. I synnerhet sen detta eminenta spel kom som obestridligt ger den bästa spelupplevelsen på 360 när det gäller onlinespel.

12
Skriv svar