"Skynda dig för fan, jag kan ju bli gravid!!"

Inaktiv
"Skynda dig för fan, jag kan ju bli gravid!!"

Satt precis och glodde på kondompaketet jag har hemma (vad annars göra innan Simpsons börjar liksom?) och började läsa instruktionerna.

Instruktionerna innehåller tre steg och jag måste säga att jag blir lite förvånad när jag läser steg tre. Såhär står det:

"Direkt efter utlösningen drar du långsamt ut din penis och håller kondomen noga på plats så att ingen sperma rinner ut."

Direkt efter utlösningen alltså.

En fråga: Nog för att spermier är, ja, levande varelser, men att de skulle börja simma tillbaka för att slutligen pressa sig ut ur kondomen och därifrån lyckas kräla in i slidan på tjejen och impregnera henne bara för att man stannar en liten stund extra låter väl ändå lite väl otroligt?

Varför måste man ha så bråttom? Har det att göra med att samhället blir mer och mer stressande för var dag som går, och därför ska även penisutdragningar och kondomslängande skyndas på?
Jag vet inte.

Kanske är RFSU (deras kondomer) sponsrade utav Sveriges Arbetsgivare, som genom att låta eftersexmys (lol @ riktigt ord enligt rättstavningsprogrammet) hållas till ett minimum planerar att låta oss jobba längre och mer, nu när vi ändå inte har något bättre för oss.

Jag vet inte.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
"Skynda dig för fan, jag kan ju bli gravid!!"

<3

Inaktiv

Det kanske bara är som en säkerhetsgrej så ingen tror att de kan fortsätta jucka allt de kan efter de har kommit.


signatur
1
Skriv svar