Project Origin premiärfilmat

att jämnföra denna trailer med FEAR trailern är ungefär som att jämnföra en saab och ferrari. Jag hoppas verkligen de lärt sig att hantera filmsekvenser bättre i själva spelet. FEAR var ju riktigt bra. Men personligen hade jag hoppats på en ny story eller så.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

VILL HA!

Men är det ny grafikmotor eller är det samma som i dem andra?

Inaktiv
Skrivet av Hix0r:

VILL HA! Men är det ny grafikmotor eller är det samma som i dem andra?

Ja, det är samma motor. Monolith som gör PO och tidigare FEAR har en egen motor som de också sålt till andra (iaf tidigare). Den utvecklas kontinuerligt och heter "Lithtech: Jupiter EX" i sin senaste version.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithtech

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

Sen snöeffekterna är från Silent Hill.

Medlem
Skrivet av Stich:
Skrivet av kraaa:

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

Sen snöeffekterna är från Silent Hill.

LOl menart...
Isf är ju alla fps ripoffs av varandra doe, jag menar shit man ser ju vapnet i första persons perspektiv.... o_O.......................... dohhh

Medlem

Visst är man fortfarande Almas barn?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fettels röst förstörde hela spelet IMO.. så sjukt tillgjord o löjlig Tacka vet jag G-Man.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Verkar riktigt skönt stämningsfullt. Med tanke på vad monolith har lyckats med tidigare tror jag detta blir müsigt.

Medlem
Skrivet av Stich:
Skrivet av kraaa:

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

Sen snöeffekterna är från Silent Hill.

Fan vad hemskt...;)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Gillade FEAR så hoppas de biffar upp grafiken och levererar en mysrysig historia.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Stich:
Skrivet av kraaa:

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

Sen snöeffekterna är från Silent Hill.

hhahaha fyfan vad efterblivet.

12
Skriv svar