LOTRO expanderar

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av FoxeN:

Äh LOTRO är väl dött?

Det baserar du på vad?

Han ställde en fråga.

http://www.worldofraids.com/2008/march/Subscriptions.jpg

hehe fy fan rätt sjukt

mjo, men vad som oroar mig mest är att Runescape har så många spelare xD. Kan visserligen ha att göra med att spelet är gratis, javabaserat och enkelt att lära sig..

Heck, till och med jag har varit über i Runescape en gång i tiden

Inaktiv

Det är lite sjukt vilken dominans WoW har.

Blizzards ledning på väg till jobbet:
http://krijnen.com/pics/Ferrari_Perugia.jpg

Medlem
Skrivet av Buio:

Det är lite sjukt vilken dominans WoW har.

Inte direkt. Dom gjorde ett skitbra spel helt enkelt, svårare än så är det inte

LOTRO har en bra bit kvar innan det når upp till vad WoW är (eller "var" för min del, spelar det inte längre)..


signatur
Inaktiv

Smaken är som baken. Intressant att se hur det går när de sätter upp asiatiska och ryska servrar.

Inaktiv

Ah värsta soft! Tack conthox!

Medlem

Moria är verkligen perfekt som Dungeon Crawlerställe

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Inte direkt. Dom gjorde ett skitbra spel helt enkelt, svårare än så är det inte

LOTRO har en bra bit kvar innan det når upp till vad WoW är (eller "var" för min del, spelar det inte längre)..

Jag tror WoW slog så stort för att de lyckades få många andra än tidigare mmo-spelare att börja spela. Andra MMO är ofta sega och tilltalar bara en viss grupp gamers. En "vanlig gamer" skulle aldrig orka med att spela t.ex. L2 utan tröttna efter nån vecka.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av MKultra:

Inte direkt. Dom gjorde ett skitbra spel helt enkelt, svårare än så är det inte

LOTRO har en bra bit kvar innan det når upp till vad WoW är (eller "var" för min del, spelar det inte längre)..

Jag tror WoW slog så stort för att de lyckades få många andra än tidigare mmo-spelare att börja spela. Andra MMO är ofta sega och tilltalar bara en viss grupp gamers. En "vanlig gamer" skulle aldrig orka med att spela t.ex. L2 utan tröttna efter nån vecka.

Jo, WoW har nått för alla, även om en "vanlig" casual gamer såklart aldrig kommer spela i höglevel instanserna te.x så kan de fixa halvhyffsad utrustning genom te.x Battleground. Tror battlegroundsen har hjälpt spelet mycket. Ruggigt välgjord del av spelet måste man ju säga. Men jag tror faktiskt det är så enkelt att spelet faktiskt _är_ skitbra jämfört med de flesta MMO's (har spelat/testat de flesta av dom, började med Ultima Online..).


signatur
Inaktiv

Stämmer, och det blir intressant att se om andra större projekt lyckas komma i närheten av samma gameplay. T.e.x WAR och AoC.

Lotro och andra spel tilltalar nog många för att de är väldigt intresserade av spelvärlden. T.ex. så tänker jag prova kommande Stargate Worlds för att jag gillar serien. Och eftersom jag är ett fan så kan jag bortse ifrån en del problem i spelet och ändå gilla det.

12
Skriv svar