Filmvinnare och filmprojekt

Inaktiv
Filmvinnare och filmprojekt

Det finns en del bra anledningar till att vinnaren i filmtävlingen inte presenterats ännu som utlovat, för de senaste dagarna har jag haft viktigare saker för mig, såsom att äta chokladtårta tills jag storknade, försöka blidka en 1-åring, börjat kolla på Oz, druckit vin, lyssnat på reggae, jobbat, förstört folks knän, grävt ner mig i internetkulturen (mer om detta senare), spenderat många och långa sesioner med Rock Band 2, lolat åt att en kompis fått svininfluensan, bakat negerbollar osv, osv.

MEN,
vinnaren kommer presenteras sent inatt/ tidigt imorgon eftersom jag ska jobba nu om en halvtimme. Klippen som kom in har varit längre och fler än väntat, och för en rättvis bedömning vill jag se alla på en gång, vilket jag kommer att ha tid till först senare ikväll.

Men fram tills dess kan jag berätta om mitt nästa projekt efter Punkrocker. Då hade jag tänkt göra en egen version av MANtage, en film av Barats & Bereta (nedan).

Skrev första utkastet igår på jobbet och jag tror att det kan bli bra, kanske till och med riktigt bra.

Hörs senare.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Filmvinnare och filmprojekt

Ett MANtage med Kullberg and friends? Definitivt sevärt!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

1
Skriv svar