Jag vill, jag vill...

Jag vill, jag vill...

kunna använda 2 st minnen på 512 mb men så fort jag stoppar in dem så stänger datorn automatiskt av sig eftger 10 - 30 min av spelande eller icke spelande, vad kan detta bero på? har testat i en annan burk också men det blev samma sak
jag köppte en ny fläkt men det hjälpte inte heller


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Kör minnestest på datorn! Här finns några länkar:
http://www.abc.se/~jp/bladet/2005/4/memory/

Men hur ser jag vad som är fel då? kommer det upp ett fönster där det står minnet är trasigt eller vadå.
Om minnet är trasigt om det troligtvis är, kan man laga det hemma genom att göra någon enkelt eller?


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv

ja, och nej.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Om man inte kan laga det så är det ju ingen ide att köra memtest för att se om något är fel :S


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv

jasså?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av jagspelardator:

Om man inte kan laga det så är det ju ingen ide att köra memtest för att se om något är fel :S

Du vill väl veta om någon är fel på dina minnen eller hur? Har väl ingen betydelse om det går att fixa eller inte, du vill väl inte fortsätta använda kassa minnen.


signatur

<3

Jag använder som inte, om jag skulle så skulle datorn stänga av sig pga dom isf, men om det inte går att fixa felet, varför då behöva veta det?:down:


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv

eh.. för vet du att det faktiskt är fel på minnet så besvarar det alla dina frågor och ger dig chans att åtgärda det genom att byta ut ditt minne där du köpte det t ex


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

kanske inte tillräckligt med ström ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Äsch, får nöja mig med dewt jag har just nu och spela cs isf för andra spel, ska i alla fall köpa ny dator snart så jag får väll vänta, (efter den 24/5/6 juli såklart )


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Cool


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Crack kryper ner i åldrarna...


signatur

system: online

Vadå crack?


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv
Skrivet av jagspelardator:

Vadå crack?

Rulla in i papper och :O:):D:D:D

Medlem
Skrivet av Kompressor:
Skrivet av jagspelardator:

Vadå crack?

Rulla in i papper och :O:):D:D:D

That sh*t ain't right..:D:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Röka crack i papper är en bedrift. Du får nog ha lite hållbarare material om det ska gå vägen.

Men för att citera Denis Leary...

"I would never do crack... I would never do a drug named after a part of my own ass, okay?"

Medlem

hehe, klart man kan röka crack i papper, bara man har en skärbrännare och en tång, och inte är rädd om luggen. talar av egen erfarenhet, eller inte


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Allt går, beror bara på hur mycket man vill det

Medlem

nämen, Man skulle aldrig tro detta om FZ haha de är bra att det finns allt här

Om jag behöver hjälp om vad jag ska röka det i så ve tjag var man ska fråga ^^ :D:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

1
Skriv svar