Medlem
wow account

Tjabba, vart scammad på mitt wow acc samt email för ett bra tag sen... och har inte orkat lr ens velat ta tebax det förns nu, suuget är tebax :D.

Så nu till frågan... hur långt tid tar det innan man får tebax accet om jag skickar in hemlig fråga cdkey etc.. och funkar det att få tillbaka sitt acc så?

/karbon

Medlem

Det beror kanske hur länge du har väntat. För Blizzard brukar vilja ha sån info ganska snabbt om dom ska kunna fixa tillbaks accountet. Men det är väl bara att prova skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mjo har säkert gått mer en ett år kanske 1.5 tom, men har ju cdkey och hemlig fråga. Det borde väll räcka?

Medlem

Du kommer behöva meddela senaste inloggningen, vad din mainkaraktär heter och lite annat. Antar att du inte vet det. Hej.

Medlem

ne vet inte exakt när jag loggade in senast, och char namnet kan jag men han har bytt server och namn, men det borde funka om man skriver det gammla väll?

Medlem

Nae. Det blir ju rätt uppenbart så att säga, om du inte minns när du loggat in men kontot har varit aktivt en längre tid. Det är bytt namn och server, men du vet inte det heller etc etc. bla bla. Räkna med att kontot blir fetbannat eller att du aldrig hör något från blizzard.

Medlem

Bry dig inte om vad xhosa skriver, han verkar vara på dåligt humör eller något...
Iaf, det du behöver är följande:
Cd-key
Hemlig Fråga
Epost adressen det står på.
För och efternamn
Gatuadress
Man KAN även behöva ett foto på sin legitimation. Detta är alltså bara i vissa fall.
Och ja du kan ta tillbaka ditt konto, skicka iväg ett mail till deras support så kommer du få svar inom typ 4 dagar.

Här är formen där du skickar in att du vill ha tillbaka kontot:
http://wow-europe.com/support/webform/techformDefault.html?la...
Som du ser så behöver du charname, skriv bara att du inte vet pga att du blivit hackad eller något i förklaringen.

Jag fick iaf tillbaka min acc på detta sätt, utan att veta charname eller vilken server den var på. Huvudsaken är ju att DU äger kontot.

Medlem

ok tack så mkt livv, men dock kommer jag inte ihåg vilket datum jag loggade in på accountet senast, har det nån betydelse?

Medlem

Du kan gå in på Account Management och loga in, där står det när du var inlogad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hur då hade du tänkt?, har ju inte passet

Medlem

Precis, du behöver inte veta när du loggade in sist. Skriv bara ungefär annars.

Medlem

Livv, du förstår inte vad jag menar. Det är inte direkt så att de inte tänker efter litegrand. När jag gjorde på detta sättet bad de mig i efterhand skicka in på vilket sett jag betalat mig konto de senaste tre månaderna. Svarar man fel på det, = fail?

Inaktiv

Att få tillbaka sitt wow konto är plätt lätt, om du verkligen är grundaren och första ägaren av det.

Polaren har fått tillbaka det så många gånger, han vart scammad 2 gånger på 2 år och båda gångerna har han skitit i wow i kanske 2 månader, sen kom suget, allt han gjorde va att maila all info till dom, inklusive ett foto på hans legitimation
väldigt kort tid därefter kom ett nytt login på mailen, inklusive allt han loosade i scammen.

Självklart ringde han och pratade med dom innan.

så ring blizzard och fråga dom, har själv fått tag på ett gäng som tom snackar svenska.
som sagt, ring o fråga dom, sitället för att starta en stor disskution här med delade åsiter

1
Skriv svar