Medlem
Mooncloth

Tjenare,

är ganska ny som tailor. Är ännu inte 300...
I alla fall. Finns det någon mening med att göra Mooncloth? Är det någon som köper det på AH eller ska jag göra det för att levla upp min tailoring?

Inaktiv

Beroende på vilken klass du är tycker jag du ska pröva på mooncloth, Det finns grymma recept som ger bra gear. De håller en hyfsad bit över lvl60 också.

Medlem

Jag ser ingen anledning att samla till några mooncloth saker(utom möjligen 16slot bagen).
Gröna 57+ saker har ändå bättre stats.

Gibbs skulle du kunna ge några exempel på dessa "grymma recept" ? ._.


signatur

shortbow.gif

Medlem

Finns lite skräp i DM som behöver mooncloth, men svaret är Nej, använd om du har för mycket av och behöver för skillups, men inget å satsa på.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Äh jag tyckte dom var fina att göra och ha på sig som mage men det var väl mest för att de känns ovanliga nu för tiden samt om man inte har bråttom att monsterlevla upp över 60 så håller de finfint. Perfa som alt gear.. Men det är väl en smaksak antar jag, det kändes fint att skapa dom iaf.

Inaktiv

Vill du lalla runt lite extra länge på vägen till 70 så visst, men om målet är 70 så nej.

Inaktiv

Men målet ska inte vara jorden runt på 80 dagar, spelet innehåller så mycket mer substans på vägen till 70 men den diskussionen är urvattnad nu. Fullt Mooncloth set plus en Pink mageweave shirt är stiligt!!

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Äh jag tyckte dom var fina att göra och ha på sig som mage men det var väl mest för att de känns ovanliga nu för tiden samt om man inte har bråttom att monsterlevla upp över 60 så håller de finfint. Perfa som alt gear.. Men det är väl en smaksak antar jag, det kändes fint att skapa dom iaf.

Kan du länka till lite av de items som är bra som man använder mooncloth till? Som inte kräver att man farmar en level 60 raid instance ofc.

Här ser iaf jag inte nåt som man har användning för.


signatur
Gen
Medlem

Primal Mooncloth är dock en annan femma :> Men det är en bit dit från under 300 skill.

Enligt vissa guider så rekommenderas det att skippa mooncloth helt p.g.a. de höga kostnaderna för mats.

Inaktiv

Jag skulle skippat mooncloth och bara skilla på det billgaste. Kan dock vara så att du har groteska mängder av mats liggande.. vad vet jag

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Här ser iaf jag inte nåt som man har användning för.

http://www.wowhead.com/?spell=27725 Är det enda osm man har använding av mooncloth till. Men å fixa receptet är en annan femma


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

mooncloth suger, glöm det helt
det är helt obsolete nu när man gör 16-slottare av netherweave


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar