Bästa add-on för att hålla rätt på quests ?

Inaktiv
Bästa add-on för att hålla rätt på quests ?

Hejsan! Jag har ett litet problem när jag spelar wow - jag grejar inte att hålla reda på/hitta alla quests och questgivers därför efterlyser jag tips om bra add-ons för att hjälpa mig med detta. Vore alldeles fantastiskt om det fanns något bra add-on som funkade tillsammans med titan bar.

Inaktiv

monkey quest är en bra addon för hjälp med quest. kör med den personligen o kan rekomendera den

Medlem

jag kan rekomendera som heter MobMap den kan du ladda hem här http://www.mobmap.de./addon.php. där finns nästan all quests och mobs i spelet. extremt bra!

Medlem

Finns nått som heter lightheaded eller liknande, som samarbetar med wowhead. Var inte så bra, men du kunde dock se kommentarer från wowhead plus få koordinater till NPCs och questsaker.

Medlem
Inaktiv

Hämtade hem MobMap - har funkat bra - men blev varnad att det kan vara nåt trojan-aktigt i den som kapar kontot... Är det nåt som någon här känner till?

martyr jag har anmält dig till moderatorn och han sa att du kommer att bli livstidsbannad ! Du vet att jag inte grejar notepad så sluta håna mig !

Medlem

Måste säga att jag själv uppskattar Hjärna och Minne, riktigt bra.

Gen
Medlem
Medlem

Det finns två saker du behöver veta när du spelar skjutspel.

1. Blir du beskjuten, skjut tillbaka.
2. Blir du av med en arm, skjut med den andra.

Om du inte spelar skjutspel, börja med det, se sedan punkt ett.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

hm... det finns inget som bryter mot reglerna med den

Medlem

Mitt Cartographer ritar upp en hel del av quest givers osv. Använder sedan min vanliga quest-log för att läsa vad jag ska göra.

Detta, plus window-mode på spelet gör att jag kan leta mig fram till det mesta i spelet.


signatur
1
Skriv svar