Needar hjälp. DC

Inaktiv
Needar hjälp. DC

tjena.
spela wow ett tag innan men sålde min gubbe. köpt ny data och skaffat ny gubbe men när ja lirar wow så bler ja dc hela tiden. har öppnat port och provat utan brand vägg och sånt. undrar om nån vet nåt ja missat. kör med vista 34 btw.

segt o spela 5 min dc etc om o om igen. -.-


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Medlem

Drivrutiner till nätverkskortet kan jag nästan garantera.

Kika lite på den här sidan.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Kan även vara Grafikkortet som strular. Min kompis hade samma problem och efter en grundlig felsökning så var det drivisarna till grafikkortet som var boven i dramat.

Gen
Medlem

nVidia kort ska tydligen ha drivrutinsproblem relaterade till disconnects. Dock något som är blizzards fel vad jag hört.

Inaktiv
Skrivet av Gen:

nVidia kort ska tydligen ha drivrutinsproblem relaterade till disconnects. Dock något som är blizzards fel vad jag hört.

Jo det är någon av drivrutinerna som inte fungerar alls....kommer dock inte ihåg vilken version det var.

Inaktiv

har kollat nätverkskortet, uppdaterat display skitet och provat utan brandvägg etc. funkar fort inte. bbb har till och med skickat nytt modem men samma skit ändå när ja spelar. har tatt bort cache WTF o dom mapparna o kör utan adddons. men får inte rätt på det.

måste va nåt me Vista elr nån brandvägg har fort 600 ms minst


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Gen
Medlem

Stängt av brandväggen i Vista?
Kör du WoW som admin?

1
Skriv svar