Heroic shattered halls....

Inaktiv

träd hahah , mage = träd , klockrent

Inaktiv

wtf


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

prikk confused ?

Inaktiv

mjo.. fattade inte hur du fick hans post till mages = träd O_o


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

mage = conjure food, conjure water, sheepherding = casting sheep!

Rename träd pls Food/Water/Shepherding

Medlem
Skrivet av Nelzon:
Skrivet av Truth-:

Hukkie , SH är en instans ingen vill göra till slutet mer än en gång efter att ha klarat questen (vi snackar heroic nu) , iallafall inte förräns blizz nerfar den instansen litegranna

Måste säga att jag tycker SH heroic är underhållande. Jag har gjort den typ 5 gånger (innan jag hade min Trial quest) så det där om att den måste nerfas och att ingen vill göra den har du helt fel i.

I mina öron låter det som ett svårt fall av L2P (Gillar inte det uttrycket men du är så förbannat dryg att du förtjänar sanningen)!

Tack Nelzon, håller med dig helt, så Truth- du kanske börjar inse nu att du inte står för hela wowpopulationens åsikt utan helt enkelt din egen, och om du nu har så enorma problem med att klara SH heroic, så borde du kanske börja se över tactics, och vilka du kör med.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

fan jag älskar personer som du , ger mig alltid ett gott garv , läs alla postst och inte bara enstaka så kanske du kan få en överblick.

Gen
Medlem

Skoj Truth- blev nog confused själv
För att klargöra så menade jag "Talent Trees" när jag klämde ut mig "träd" Antar att alla förstod det hehe.

Medlem
Skrivet av Truth-:

fan jag älskar personer som du , ger mig alltid ett gott garv , läs alla postst och inte bara enstaka så kanske du kan få en överblick.

Fast hittils har du aldrig sagt ett ord om VAD som är så roligt? Alltid lika underhållande att snacka med folk som hela tiden säger sådana där saker, och tro att de faktiskt har en poäng. Peka gärna ut vad jag missat som "bara läser enstaka poster", nu har du fått mig intresserad.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Skoj Truth- blev nog confused själv
För att klargöra så menade jag "Talent Trees" när jag klämde ut mig "träd" Antar att alla förstod det hehe.

hehe de som blev rät för många , blev fel fel för mig men blev ändå rätt i slutet , hängde ni med ?:D

Inaktiv
Skrivet av Hukkie:
Skrivet av Truth-:

fan jag älskar personer som du , ger mig alltid ett gott garv , läs alla postst och inte bara enstaka så kanske du kan få en överblick.

Fast hittils har du aldrig sagt ett ord om VAD som är så roligt? Alltid lika underhållande att snacka med folk som hela tiden säger sådana där saker, och tro att de faktiskt har en poäng. Peka gärna ut vad jag missat som "bara läser enstaka poster", nu har du fått mig intresserad.

hmm, jag tycker de är dax att sluta upp nu , men samtidigt, jag starta tråden för att få tips och råd om att klara denna på mer sätt än att trycka in 3 ranged + 1 tank + heal ( shit upprepar jag mig nu igen ?! ), och att sedan slippa denna instans , för JAG vill inte se den jag vill ha gjort den och aldrig vända mig om igen, men så generalisera jag de mesta och sedan vill ingen förstå mer än bara de skrivna ordet och inte läsa mellan raderna...nämner inga namn...men nu tror jag denna tråd är död , då jag fick bara bra tips av gen och de räcker bra för mig , tråd avslutad , dvs om du inte vill flame hi-jacka lite till ?

Medlem

Njae är rätt nöjd faktiskt, denna tråd har underhållit mig nog tills jag hittar nått nytt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

min personliga uppfattning om SH heroic efter att ha gjorde 2 gånger. 1 gång då jag glömde ta questet (svor i nån timme eller så). 1 gång för att klara trial questet. När instances var klar så hade vi 5 i gruppen en gemensam uppfattning.
A L D R I G I G E N.
Fy fan vilken skit instance.
Vi wipade ett par gånger på trash packsen innan 1:a bossen.
sen lekte vi igenom resten.
Seriöst.. fattar inte vad blizzard tänker på när de gör en instance som SH. Om du/ni är kapabel att klara instancen så har ni INGEN nytta av looten som droppar (med undantag för badges).
Aja.... Skiten är avklarat och jag sätter aldig min fot där igen.

Medlem

ni som klarat denna.. vad för klasser hade ni i gruppen?

12
Skriv svar