Medlem
Solo spelande

God afton,

Wow är så mycket mmo som det bara går, men när servern sover men du är piggsom en lärka, vad finns det för utmaningar/roliga quests att göra som en lvl 60? Vad gör ni när ni springer runt själva?

Medlem

Jag brukar hacka efter mineraler och puckla på ogres/horde. Finns en hel del quests som jag inte gjort sen jag blev 70 så jag nöter på med att få dem klara oxå.


signatur
Medlem

Finns ju alltid folk som PVPar

Medlem

Skaffa pengar eller PvP:a blir det mest. Kolla AH kan man också göra eftersom att alla lagt ut saker innan de gick till sängs


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Testpilot

* Hacka mineraler
* Plocka Herbs
* Ta över PVP objectives i olika zoner (Lätt eftersom ingen är vaken)
* Spana in AH't
* Springa & mörda samt rapportera kinesfarmbots (Gratis Honor)
* Grinda på nåt bra ställe helt ensam (Skönt)

Gen
Medlem
Skrivet av Harakiri:

* Ta över PVP objectives i olika zoner (Lätt eftersom ingen är vaken)

Trist att alliance inte tar över tornen i Hellfire när man själv taggat dom kl 6 på morgonen :>

Medlem

Ingen som har något tips på någon skoj utmaning som kanske inte är det som genererar mest guld/items per timme men som i gengäld är riktigt rolig?

Medlem

Roleplaying ?

Medlem

Fiska är ju en höjdare annars...inte

Inaktiv

Jag själv tycker det är grymt kul att göra en gubbe, lvla han till 8 på en timme, springa till goldshire(alliance) eller motsvarande barrens stad och duelera med massa låg lvls

Medlem

skönt att köra questerna där man behöver samla saker ur mobs... hatar när man gör sånna under rush timmarna

1
Skriv svar