Har ni använt bot?

Medlem

Att använda bot är väl inte mer fel än att ladda ned filmer/musik/spel?

Ni som brukar ladda ned, är lika stora kålsupare själva.

Testpilot
Skrivet av metuz:

Att använda bot är väl inte mer fel än att ladda ned filmer/musik/spel?

Ni som brukar ladda ned, är lika stora kålsupare själva.

Haha , det var nog det sämsta argumentet jag sett på länge

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av metuz:

Att använda bot är väl inte mer fel än att ladda ned filmer/musik/spel?

Ni som brukar ladda ned, är lika stora kålsupare själva.

Haha , det var nog det sämsta argumentet jag sett på länge

Typ


signatur
Medlem

Vi var ett gäng som inte hade tid att lägga på att grinda mats till att hardcore grinda, utan bots hade jag lagt ner wow för lägne sedan, vet inte om jag åkte i senaste ban-waven, mina poalre dock gjorde det, mängder med charaktärer och guld och skit, dock ås hade dom hållt på i över 2 år och jag i kanske 3 månader. helt sjukt vad man får in deg om man bottar och vet vad man gör, för att itne nämna med honorsystemet så bara öser man in well-fare epics.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

varför äns fuska? va e de för roligt med wow om man fuskar, snälla kämpa för att få din karaktär att bli stark folks


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Bottade lite aggressivt i 1 månad, sen blev jag bannad i banwaven. Han iaf att tjäna ihop 16k guld och lite annat smått och gott. Jag flyttade över min gamla hunter som jag inte hade spelat på sen tbc releasen till ett annat konto, och körde på han så länge det gick.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Inaktiv

Jag har använt ett bot program ganska länge i wow (har precis slutat med wow) och det funkade skit bra Glider gette programmet och finns att köpa på www.mmoglider.com

jag satte alltid på programmet med min 70 lock på natten när ja skulle sova och på morgonen hade jag typ 20 primal lifes i bagsen vilket jag satte in på AH följande morgon och när jag kom hem efter jobbet hade jag 400g som väntade i mailboxen:)

Har också lvlat en druid med programmet.

Man kan ställa in mångra olika saker på programmet tex var boten ska grinda om den ska sälja sakerna man lootat om det kommer en annan spelare i närheten så slutar programmet genast att boota tills spelaren har gett sig av osv.

detta är ett väldigt bra programm där risken att bli bannad är väldigt liten, det kan komma en ban wave kanske en gång i halvåret men då brukar man bli förvarnad

För att lvl men programmet skulle ja rekomendera att välja en class som kan steltha som tex rogue. då är chansen att bli bannad pga spelare som har sett en boota minimal då därför att när det kommer en spelare i närheten gör sig booten´osynlig direkt och förblir de tills spelaren gått iväg

Testpilot

Om du tror att stealthning skyddar mot oss som rapporterar så tror du fel
Högen av Lik , eller avsaknandet av mobs är ganska bra indikationer på att man vill leta efter en bot.

Medlem

Missar aldrig ett tillfälle att sätta dit en botare


signatur

Retro.

Skriv svar