NERF FEAR FÖR FAN!!!

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

ALLTSÅ SHIT ORKA VARA FEARAD I 9q483w759834085 MILJARDER ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och flera kan bli fearade och om man blir skaddad går det inte över heller och man springer in i fler gubbar!!!! ALLTSÅ VA FAN FÅR JU POLLY ATT SE UT SOM EN MENSVERK SPELL JU FÖR FAN VA JAG HATAR DENNA JÄVLA IMBA SPELLEN!!!!!!!!!!!!!! FUnderar fan på att lägga ner jävla fitthora alliance för att göra en undead så jag aldrig mera kan bli fearad HELT SINNESJUKTT IMBA SPELL!"!!!! Blir man fearad så dör man dirren PERFEKT"!!!!

ORRAKKKAKAKAKKAKA

Jag håller med Sonic lite faktiskt med att bli feard!Jobbigt som satan!Men vid lvl 50 så vänder det!Horde är bättre från lvl 1-50 sen äger alliance!En pure epic alliance mage lvl 60 är oövervinnlig i min mening!Har jag fel eller?


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem

på vilket sätt är en epic human mage bättre än Xras mage med samma gear? perception?


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

Vet inte varför!Har igentligen inte med rasen att göra om det är human nightelf eller gnome!En alliance hunter,mage,warrior etc blir bättre efter lvl 50 varesig man har epic eller ej!Men 1 human mage är bättre än 1 undead mage efter lvl 60 så är det!Har alldrig varit med om en 60+ wsg som hordes vunnit alltid har dom blivit utklassade!Men wsg från lvl 20-29,upp till 40-49 så vinner oftast horde!Läste det från en Instanceblogg för 1 år sedan ungefär där även Horde fanatiker sa samma sak!


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Inaktiv

Sen har det med hur erfaren spelaren är såklart!Spelar egentligen ingen roll om man är 100%epic om man inte kan spela normalt!Det finns alltid någon som är bättre hur bra man än är!


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Inaktiv

penisar knullar oftast fittor
det finns tröttsamma penisar och jobbiga fittor, men i slutändan knullar oftast penisar fittor, även om rövhål bör blandas in i leken för fullständig statistik.
slutsatsen är att diskussionen är menlös, och att många av er har uppenbarligen ingen erfarenhet värd att nämna om de saker ni pratar om, så sluta plz..
gott nytt år.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

penisar knullar oftast fittor
det finns tröttsamma penisar och jobbiga fittor, men i slutändan knullar oftast penisar fittor, även om rövhål bör blandas in i leken för fullständig statistik.
slutsatsen är att diskussionen är menlös, och att många av er har uppenbarligen ingen erfarenhet värd att nämna om de saker ni pratar om, så sluta plz..
gott nytt år.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

penisar knullar oftast fittor
det finns tröttsamma penisar och jobbiga fittor, men i slutändan knullar oftast penisar fittor, även om rövhål bör blandas in i leken för fullständig statistik.
slutsatsen är att diskussionen är menlös, och att många av er har uppenbarligen ingen erfarenhet värd att nämna om de saker ni pratar om, så sluta plz..
gott nytt år.

Hahahaha!Du hade till och med humor!


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

123
Skriv svar