T5 Video Preview

Medlem
T5 Video Preview

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Nice nice.....

Sett bilderna men film är ju alltid bättre.

Mages har blivit grundlurade på dom nya setten.

Rogue - Snygga vapen oxå.

nj
Medlem
Skrivet av Wolfbane:

Nice nice.....

Sett bilderna men film är ju alltid bättre.

Mages har blivit grundlurade på dom nya setten.

Rogue - Snygga vapen oxå.

Som fd paladin-spelare så kan jag ju säga att jag är glad över att ha lagt ner WoW tidigare, särskilt efter att ha sett T5.
T2, sedan gick det utför...

Medlem

Brukar vara så att mage och paladin får de setten som ser minst pro ut.
Paladins T2 var dck ett undantag.

Fy fan va warlock settet är snyggt! GIEF!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Rogue var ju klart snyggast tätt följt av warlock.
Synd att man kör mage bara. Såg ju ut som en helt vanlig pjamas med en ful mössa på skallen


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Känns som att Blizz har kollat på ett eller två avsnitt för mycket av He-Man innan dom gjorde Rogue's T5
Skeletor ftw!

Warlocks ser ju helt klart bäst ut, och prälle T5 är ju inte dåligt heller, kul att dom äntligen fått en luva! Lite tråkigt att Warlocks alltid får fina sets (Förutom kanske T3 då ) tycker dom borde ge Mage's lite mer lovin~

Medlem

Plagueheart är iofs ett av de snyggare T3 seten. Warrior och rogue tex ser ju inte riktigt kloka ut, precis som "we are going to space lol".


signatur
Medlem

Hmm tycker att rogue settet är mera likt "The Punisher" är det inte? Iaf själva seriefiguren "The Punisher".

Inaktiv

roggs ser helt mongo ut, fast å andra sidan ser warriors ut som om dom ska ut och flyga lr nåt :/ det har gått från svärd och taggar till vingar däremot warlocks set är så jävla snygga! måste levla min gnåm lock...

1
Skriv svar