Grammerpolice @ Haomarush letar members

Inaktiv
Grammerpolice @ Haomarush letar members

Som topic säger, högkvalitétsguild på haomarush letar folk för att gå ännu längre.

Jag kan tänka mig att dom flesta som läser på detta forumet redan har en kanon server, stabil guild, och inte tanken att transfera, dessa personer behöver inte läsa vidare.
Jag skriver detta meddelandet i hopp på att det kanske iallafall finns några intresserade därute, och där det finns hopp finns det alltid en chans.

Hursomhelst, jag ska komma till min sak, postar därmed lite information om guilden och sedan vad vi letar efter.

Server: Haomarush
Guild: Grammerpolice [engelsktalande]
Framsteg: ZG/AQ20/MC/BWL/AQ40 rensat samt 11/15 bossar inne I naxx.

För att göra det enklare för mig själv så kommer jag posta våran vanliga (engelska rekryteringsformat)

You got

- tired of raiding bwl every week?
- your t2 set (almost) complete or better and cant improve any more?
- the feeling that you are stuck with your guild at a point where nothing moves for the next time?

You want

- new challenges in AQ40 or even Naxxramas?
- a guild that can promise you a better progress?
- PH4T L00T?

You are

- a priest (and caplable of healing)?
- a mage?
- a warrior (and capable of tanking if needed)?
- a druid (and capable of healing)?
- a rogue?
- around 18 years old, got a microphone, are able to speak english?
- NOT Feral specced?
- NOT Moonkin specced?
- NOT Shadow specced?

You can

- farm consumables yourself or the money for it to get them?
- play your class (at least a little)?
- understand rude jokes made in guildchat?
- stay online long enough every day and invest the time for raiding and have stable connection and pc?

God, then you should maybe consider joining us at:

http://www.gpforum.pt.to/

Or you can just whisper a GRAMMERPOLICE officer ingame, namely Qini, Wot, Daell, Shang, Devin or Weebl.

or contact us at mIRC - #grammerpolice @ qnet

Inaktiv

alliance? horde?

Medlem

De har inga platser kvar för paladins...
...och de söker inte Shamaner

Inaktiv
Medlem

De söker inte heller Warlocks eller hunters så det finns inget i den posten som säger att de är varken alliance eller horde.


signatur
Medlem

Jo, det gör det faktiskt.
"Det finns inga platser kvar för paladins" antyder att man har platser som redan fylls av paladins...

Fast Du kanske inte menade min post - jag kollade helt enkelt deras rekryteringstråd i forumet. Där var det ganska tydligt vilken sida de hörde till.

Sorry för hijacking - slutar genast!
Lycka till med rekryteringen!

Inaktiv

Hela gänget har rätt, Grammerpolice är en Alliance guild, och jag glömde nämna det i posten. But there you have it

Inaktiv

Haha grammerpolice! Var med i starten av Haomarush och det var iaf då en väldigt speciell server med en väldigt speciell community. Jag har aldrig varit med om så mycket ganking någonsin. STV var i stort sett ett slagfält 24/7. Det tog mig enbart några sekunder innan jag fick en dolk i ryggen när äntrade det området första gången. Insåg sen rätt snabbt att det var helt omöjligt att questa där då det ständigt smög runt hela raids som gankade allt med ett oregelbundet rörelsemönster. Totalt kaos rådde i princip överallt. Köer "around the clock" dagligen på ibland flera tusen pers. Folk anmälde varandra till höger och vänster för att man undvek att automatiskt gå afk och bli dissad. Forumet var verkligen kaos förkroppsligad. Pajsmeten låg ständigt tät och grammerpolice vet jag fick ta många smällar både från horde och alliance. Minns speciellt en incident när de tydligen raidat arenan i STV och inte bara slaktat horde utan också raderat ut all alliance som saknade deras guildtag.
Det rådde verkligen fullskaligt krig och grammerpolce tycktes göra allt för att underblåsa konflikten

Medlem

Ah, fan vad jag hatade grammarpolice och deras irriterande forumsinlägg när haomarush kom igång.. Vad var det nu igen? Re-roll RP PvE noob

Edit: Hörde visserligen att det bara var ett irriterande skämt som alla tog på allvar


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Det är nästan en helt ny guild nu för tiden, inte många medlemmar kvar från starten.

Jag va me rätt länge fast när naxx kom ut så kunde jag inte längre hänga med kände jag, naxx raid varje dag mellan 18.30-23.00 funkade helt enkelt inte för mig.

Vet inte hur guilden håller ihop nu, men för några månader sen så var den väl helt ok iaf, om jag nu ska ge nått intryck

Medlem

Heter det inte Grammar?

Inaktiv
Skrivet av treetrallen:

Heter det inte Grammar?

Ironi?

Medlem

Började spela på Haoma när servern var ny och vet att det fanns en gnome warrior som tog mitt namn + spöade skiten ur mig varje gång hon såg mig *cry*
Lärde mig en hel del dock om hur man ska aggera på en pvp server där. Döda eller bli dödad. Förr var man semi-carebear och nu är det bara att hoppa på och försöka döda allt man ser. Döda eller bli dödad som sagt : )


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Santur:
Skrivet av treetrallen:

Heter det inte Grammar?

Ironi?

Inte nödvändigtvis?.

Gen
Medlem
Skrivet av treetrallen:
Skrivet av Santur:
Skrivet av treetrallen:

Heter det inte Grammar?

Ironi?

Inte nödvändigtvis?.

Vore väl inte så smart att ha stavfel i sitt guildnamn

Inaktiv

Grammerpolice guild didnt bump into the real Grammarnazi!

TROLLING EVER SINCE -04

Inaktiv
Skrivet av Gen:
Skrivet av treetrallen:
Skrivet av Santur:
Skrivet av treetrallen:

Heter det inte Grammar?

Ironi?

Inte nödvändigtvis?.

Vore väl inte så smart att ha stavfel i sitt guildnamn

Det är avsiktligt stavfel

Medlem

Rogue 60, kört MC flera gånger.
Har inte t2-settet dock.
Har inte kört på ett halvår men ska börja nu igen.
Har bara blåa saker.
Recruita mig när jag börjar köra igen. Yes?

1
Skriv svar