Server/account transfer - Inte en dag flr tidigt

Medlem
Skrivet av henko:
Skrivet av Mellanare:

EQ2 kostar precis lika mycket och dessutom tar de minimum $75 för att flytta karaktärer, men jag har inte sett er whina på att det är dyrt.

Lirar varken eq2 eller daoc, men bara för att det är sjukt dyrt med char-xfer i andra mmorpgs betyder väl inte det att de är "bra"?

Om inte de är bra kan inte WoW eller något annat MMO heller vara bra, eller hur?

Eller vänta, är det inte så att frågan om ifall ett spel är bra eller inte är helt upp till var och en att avgöra?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

eller vare så att jag syfta på att dyrt chartranfer suger, även om det är dyrt i andra spel oxo?


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Är ni helt säkra på att man inte kan flytta från pve till pvp? Säger som Randa om det inte funkar "Bajs Blizzard"

Inaktiv
Skrivet av Randa:

Började spela på pve servern pga en kompis som ville ha sällskap. Nu spelar hon inte mycket längre... men jag började spela med killen på den servern ist. Och eftersom att jag aldrig varit lvl 60 och är lvl 33 nu så känns det drygt att åter igen skapa en ny karaktär på ännu en ny server. Har lite karaktärer här och var

Men ja vi har inte spelat under samma förhållanden men jag tycker ändå man borde få flytta.
*gnäller*

men om det är andra/tredje gången du startar en char så borde du kunna hårdlira karaktären upp till 33 på 3 kvällar om du ligger i och får hjälp av nån high-lvl med dom svåra questen..
jag är själv väldigt dåligt på å levla upp gubbar så vet hur det är, men har börjat lära mig nu

anledningen till att man inte får flytta pve-pvp är ju att det är så otroligt mkt lättare att bli rik på en pve-server, men framför allt - att få hög pvp-rank på en pve-server!
finns pve-servrar du i princip kommer vara den enda som pvpar på om du försöker grinda honor (och därför blir du rank14 skitfort), jämför det mot en hardcore-pvp-server som stormscale där du måste få komma med i organiserade honorfarming-coops och _GRINDA_ (bläää) för att ens ha en chans att öka i rank..

det blir inte så rättvist då om nån rank14 på en pve-server byter till en pvp-server ;/

+ att det är supposely "svårare" att levla upp på en pvp-server (ganska bullshit nuförtiden, det är absolut inte svårt) så man vill motverka att folk levlar upp på pve och sen direkt byter till pvp på 60


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jag säger OK till att byta char från pvp server till nu pvp server

Men jag säger också NEJ till Pve till pvp.

Lirar själv PvP -server (lvl 26 just nu) och är lika rädd varjegång jag kommer in på "fel" område och ser nån jäkel bakom träden.

Medlem
Skrivet av huntee:

HUR FLYTTAR MAN EN GUBBE TILL EN ANNAN SERVER????????

Testa dumpa caps, testa ta bort några frågetecken, och testa sedan läsa wow-europe.com.

Inaktiv
Skrivet av huntee:

HUR FLYTTAR MAN EN GUBBE TILL EN ANNAN SERVER????????

Fy fan..

12
Skriv svar