Expansionen till Mass Effect plåtat, nu på Xbox Live

Robot
Expansionen till Mass Effect plåtat, nu på Xbox Live
Medlem
Expansionen till Mass Effect plåtat, nu på Xbox Live

Lätt ett köp. Typ 45 kronor, det är ju ingenting.

Inaktiv

kommer det finnas färdigt implanterat i PC-versionen eller måste man köpa den till det också?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

^Jag skulle tro det. Bioware brukar ju vara schyssta med sina PC-portningar och nedladdningsbart material funkar ju liksom inte på PC-marknaden.

Men jag bara antar.

Medlem

Värdelöst att behöva köra igenom början igen för att bli commander för skeppet. Suck, nåja...

Medlem
Skrivet av erge:

Värdelöst att behöva köra igenom början igen för att bli commander för skeppet. Suck, nåja...

Vad menar du :)? Köra igenom från början? Bara gå upp på Galaxy Map så finns det nerladdade materialet på kartan..Man behöver inte börja om på något vis.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av erge:

Värdelöst att behöva köra igenom början igen för att bli commander för skeppet. Suck, nåja...

Vad menar du :)? Köra igenom från början? Bara gå upp på Galaxy Map så finns det nerladdade materialet på kartan..Man behöver inte börja om på något vis.

Klart man behöver. Mitt senaste save var alldeles i slutet på spelet, så jag fick starta på nytt och köra igenom Eden Prime, fixa bevisen mot Saren och sen kan man använda Galaxy map igen.

Medlem

Nice, första extramaterial som jag laddar ner

Medlem

ja för de tar så lång tid att köra igenom eden prime haha.

Medlem

lätt köp !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av phobic:

ja för de tar så lång tid att köra igenom eden prime haha.

Nej det gör det inte. Det bara jävligt irriterande. Dumfan.

Inaktiv

Lite chill nu erge. Verker hyfsat spännande, så tar nog å köper packet väl när jag orkat koppla in boxen igen. Men hoppas verkligen att Pc versionen får alla pack inbyggda, skulle vara otroligt skönt. Slipper man ladda ner allt till boxen.

Medlem

Nu kommer de mjölka även den här titel...

1
Skriv svar