En tidig titt på Mirror's Edge

Medlem
Skrivet av lwf:

Märks att Dice gillar Team Fortress 2. Först Battlefield Heroes i samma tecknade stil och nu ett spel helt i samma färgtema.

Jag hoppas verkligen att det där inte var något annat än sarkasm...

Medlem

Ser grymt ut, skulle vara fint med en video dock

Medlem

Personligen älskar jag spel som är konstant i första persons vy och visar händer, kropp, ben osv. Mycket mer inlevelse! En av anledningarna jag diggade Dark Messiah såpass mycket.

Medlem

Vet inte om ni sett denna videointervju med just Owen O'Brien, men då jag inte såg den i tråden länkar jag

http://www.youtube.com/watch?v=8zZKRVkZvtA

Blev dock lite orolig för att spelet blir alldeles för linjärt. Jag vill ju kunna hoppa runt lite hur jag vill på taken, inte ha liksom som en bana bara

Medlem

Jag tycker de fokuserar på helt rätt saker. Hoppas det slår väl ut.

Inaktiv

En trailer skulle vara nice.

Medlem

Någon mer än mig som får Action Quake 2-vibbar? Det känns nästan som det är de har tagit konceptet ifrån! Susa fram mellan skyskrapor...

Inaktiv
Skrivet av Perequin:
Skrivet av lwf:

Märks att Dice gillar Team Fortress 2. Först Battlefield Heroes i samma tecknade stil och nu ett spel helt i samma färgtema.

Jag hoppas verkligen att det där inte var något annat än sarkasm...

tvivlar på att det var det

dagens ungdom tror att spelutveckling sker under 1 månad..
nötterna tror ju att efter att Dice såg TF2 så fick dom för sig att göra BF Heroes...
när det säkert legat i planering och utveckling i minst ett år redan - långt innan TF2 visade upp sin cartooniga stil..

men men..

on topic, vill se film på detta .. bilderna är tråkiga - förutom asiat bruden, I'd totally hit that

Inaktiv

Verkar väldigt lovande. Lite nya ideer, får hoppas att de håller för full gameplay. Kommer hålla koll på detta spel.

Medlem

första förtitten jag läst på länge, och det verkade naaaaaaaaaaaajs

Medlem
Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Petah:

Ser snyggt ut och låter roligt, men kan det hända att det blir som Assassin's Creed? Samma sak hela tiden, eller har jag missat något ?:o

Misstänker att detta är för konsol?:) (Eller är jag helt ute och cyklar?:( )

http://www.fz.se/spel/?id=7711
Läs själv, står ju PC, PS3 och XBOX 360.

Tänkte inte så långt att man kunde kolla där, kollade bara i recensionen. Hjärnsläpp.

Medlem

Verkar bli mycket spännande! Blir ett självklart köp!

Medlem

Spännande koncept! Ska bli intressant hur dom fixar styrningen.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

ja detta verkar ganska spännande, indeed! men jag håller mig ändå skeptisk. mycket man har sett fram emot som inte har hållt måttet

Mmm... något slags rörligt media vore kul att se.

Medlem
Medlem

Mirror's Edge är ett av dom mest intressanta spelen i år vad mig anbelangar. Ser verkligen fram emot det.


signatur
Medlem

spelade demot nyss, soldaterna var lite väl dåliga men det var askul! =D

Inaktiv

PC släppa den 8 januari!!:D

Medlem

rolig förhandstitt märker bara ett litet "fel" Mirrors edge är inget FPS det är ett action orienterat platform spel i första person. Alla som har lirat igenom demot till konsollerna bör veta det!

12
Skriv svar