Mafia 2 nyplåtat

Skrivet av Whimsical:
Skrivet av ihsahk:

nice! dock ser inte bilarna ut som 20-talsbilar direkt eh?

Utspelar sig inte Mafia 2 under 40-talet?

Fan vad jag längtar till Mafia 2. Ser otroligt snyggt ut för att vara ett multiplatformsspel med en stor värld.

Nej har för mig Mafia 2 är 50-60 tal, syns ju på bilarna om inte annat hehe. Gamla jänkare är goa


signatur
Medlem

Ingen port den här gången

Medlem

VILL HA NUU!!!!

Medlem

Wow... vilket lir det här kommer att bli!!!!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Fyfan vad man längtar, årets spel? kan nog tänka mig det, om inte Starcraft 2 blir superduberbra dvs.. vilket är troligt. Men Tredjepersons shootern vinner nog Mafia 2. Givf nue?

Medlem

Herregud vilka korkade inlägg, är ni helt bakom flötet eller?

Spelet ser mycket mysigt ut=) orka dock aldrig spela igenom ettan för jag kom då fanken aldrig förbi racet! tror jag...hmm


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Herregud vilka korkade inlägg, är ni helt bakom flötet eller?

Spelet ser mycket mysigt ut=) orka dock aldrig spela igenom ettan för jag kom då fanken aldrig förbi racet! tror jag...hmm

Då har du missat en del kan jag säga:)...Ge det en andra chans säger jag bara, så svårt är det inte.

Tycket spelet ser ganska lovande ut, såna spel som gör en succé från början av serien får inte misslyckas och det vet utvecklarna redan tror jag. Så jag tror detta spel går att lita på att köpa med stängda ögon.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Jag får bara gåshud hela tiden. Har sådana fantastiska minnen från Mafia (1) - tveklöst min bästa singleplayerupplevelse. Ush... Avslutningen, miljöerna, landet, musiken...

Mafia 2 är sedan länge medräknat i budgeten för år 2008 =P


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv

Ja, jag var tvungen att fuska för att komma förbi i rallyt, sen tröttna jag bara för jag hade gjort det, även om man körde genvägarna så kändes det omöjligt att komma videre. Testade en senare patch, då var det mycket lättare.

Riktig miss... Första och enda gången jag fuskat för att komma vidare. Coolt spel annars, blir att köpa hem tvåan ändå...

Medlem
Skrivet av mini-mus:

Jag får bara gåshud hela tiden. Har sådana fantastiska minnen från Mafia (1) - tveklöst min bästa singleplayerupplevelse. Ush... Avslutningen, miljöerna, landet, musiken...

Mafia 2 är sedan länge medräknat i budgeten för år 2008 =P

Eller hur?! Samma som dig, levde in mig i spelet som in i! Får gåshud bara jag tänkter på den dagen flickvännen är hos sin morsa, jag sitter med kaffe o bullar framför min feta LG L245WP-BN 24 tums skärm med högtalarsystemet på och pangar Mafia 2! Ojojoj, dräglas i munnen bara av tanken!

Mafia1 var perfekt :heart:, nog en av dem mest "challenging" efterspel som gjorts (låsa upp nya bilar/köra stunt race på gatorna). Damn vad svårt det var ibland, bästa minnet från spelet; När man skulle ta över hamnen, där feting fajten utspelades.

Medlem

HELVETE! Detta kommer bli en av 2008(?)s bästa spel! Jag knarkade första spelet och minns att min dator blev mongo och kraschade hela tiden när man körde racet, jävlar vad sur jag var då. Men det fixade sig på något vis efter en låååååååång väntan! Nu vet jag inte vart jag har Mafia spelet någonstans Jag har det inte i min ägo iallafall :'(

Iallafall, detta är ett måste!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spelet kostar typ 100 kr på webhallen :P. Jag rekomenderar starkt att köpa det om ni inte har det.

Pansarknekt

Mafia är det bästa spelet imo i denna sandbox genren. Även om GTA e en stark 2:a. Dock mer imponerad av screensen av MAFIA2 än GTAIV.

Någon sa wow, påminde mig om mina auktioner på AH. Gotta go....


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:

Mafia är det bästa spelet imo i denna sandbox genren. Även om GTA e en stark 2:a. Dock mer imponerad av screensen av MAFIA2 än GTAIV.

Vänta du bara... screen blir alltid fulare och fulare ju närmre realease de släpps. Jämför GTAIV då och nu får du se.

Jag är dock nöjd men grafiken från förra maffia, det var en riktigt bra spel - jämförelser mellan maffia och gta är ju helt meningslösa. Gillar man det ena så bör man gilla det andra.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Många fanboys här.


signatur
Medlem

Japp, det här är ett spel jag är stolt att vara Fanboy till.

Inaktiv

Det är många som tycker racet i första Mafia är svårt! Jag tycker det är skit lätt lol!

Medlem
Skrivet av Dark_Soldier:

Det är många som tycker racet i första Mafia är svårt! Jag tycker det är skit lätt lol!

Notera det jag skriver

Skrivet av Improved:

...nog en av dem mest "challenging" efterspel som gjorts (låsa upp nya bilar/köra stunt race på gatorna)...

Dvs det som kommer efter man klarat spelet, stuntrace på gatorna, låsa upp olika GRYMMA hotwheels osv... DET var svårt.

Medlem

jag tyckte rejset var svårt i ettan. fy fan, lacka rejält där ett tag

Medlem

Va alla gnäller om racet det var lätt klarade det på första försöket


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag menar inte och tyckte aldrig att det var svårt! Men jag kan säga dig att det var omöjligt då datorn kraschade 500033949821 ggr på sista varvet pga av att man hade för lite ram minne eller dålig processor/grafikkort! FY FAN! JAG BLEV SÅÅÅÅÅÅÅ FÖRBANNAD!! :evil:


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jävlar vad jag vill ha! Det första mafia var ju så jävla underbart bra!

Medlem

Blir köp av både Mafia2 och GTAIV


signatur

Xbox360 is the shit :)

Medlem
Skrivet av landy:

Mafia utspelar sig på 30-talet.
Har en handling en story.
Förstår inte hur man kan jämföra Gta o Mafia..

Gameplay mässigt är dem identiska.

Medlem

Ifall dom sabbar Mafia 2.

Då lovar jag... Jag ska fan gå in till deras jävla studio och dra av deras huvuden och skita i deras halsar.

Men ja, ÄLSKADE ettan. Det är fan mitt favoritspel hittils. Synd att det inte fick den credit den förtjänade.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av landy:

Mafia utspelar sig på 30-talet.
Har en handling en story.
Förstår inte hur man kan jämföra Gta o Mafia..

Gameplay mässigt är dem identiska.

Haha, knappast!

I GTA springer man bara runt som en dåre och skjuter med alla sina vapen man har.

I Mafia kan man inte ens ha mer än 2-3 vapen i sin rock.

Och man väljer inte uppdrag i Mafia.
Men det gör man i GTA.

Medlem

Det finns så många saker som är olikt GTA.

Musiken, Grafiken, Årtalet, Storyn, Karaktärerna, osv.

Sluta jämföra GTA med Mafia, dom är inte alls lika.

Det enda som är likt är fan att det är ett thirdpersonshooter.

Medlem

Fan Va Jag längtar !!!

Blir lätt ny burk när det kommer, då det måste maxas

Längtar såååååå

Visst GTA IV verkar coolt också men finns inget som kan jämföras med MAFIA

12
Skriv svar