Tävling - vinn Rainbow Six: Vegas 2!

Inaktiv

rainbow six vegas coopen var ju totaläg. TOTALÄG! realistic eller inget ska det va. pröva köra hela grejen med bara pikadoler, det är mer än totaläg. vegas 2 kommer säkert bli överäg i coop, gillar bara inte att man kan ha NPC lagkamrater också, om jag fattat det rätt. lär ju bli för enkelt </3

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Jaha? Ingen PC version att vinna? Det var jävligt konstigt. Fast PC versionen är väl värd för mycket för att kunna ges bort.

Nej, ingen vill ha PC-versionen.

Skrivet av n0llk0ll0:

Och så är tävlingen bara för xbox360-nördar... suck.
Inget för PS3 eller PC.

Jo men man har ju chans att vinna en 360


signatur
Inaktiv
Skrivet av erge:
Skrivet av RemusSwe:

Jaha? Ingen PC version att vinna? Det var jävligt konstigt. Fast PC versionen är väl värd för mycket för att kunna ges bort.

Nej, ingen vill ha PC-versionen.

Jo, de som anser att gamepad är värdelös i FPS vill ha PC-versionen.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Lycka till med tävlingen alla.

och de som klagar på att det är xbox... well.. köp ett xbox så är det inga problem >_>. Helt klart varenda krona IMO Men lycka till för de som ställer upp.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

Om de hade nå PS3/PC spel att lotta ut skulle de sannorligen göra det!!! Tänk först, tala sen.

Mer sånt här FZ, lycka till alla.

Inaktiv

Okej, jag har en klar vinnare här...

"Vem behöver anti-terrorister och Rainbow Six när FZ's crew finns med John i spetsen!"

Till och med under tjugo ord...det ni!

Medlem

Är det aldrig tävlingar med PS3 spel?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Jinx:

Okej, jag har en klar vinnare här...

"Vem behöver anti-terrorister och Rainbow Six när FZ's crew finns med John i spetsen!"

Till och med under tjugo ord...det ni!

Haha, du borde i alla fall vinna ett paket munskölj så du kan få bort den där rövsmaken från tungan.

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Jinx:

Okej, jag har en klar vinnare här...

"Vem behöver anti-terrorister och Rainbow Six när FZ's crew finns med John i spetsen!"

Till och med under tjugo ord...det ni!

Haha, du borde i alla fall vinna ett paket munskölj så du kan få bort den där rövsmaken från tungan.

sant

Inaktiv
Medlem

Jag brukar tävla men detta var för svårt för mig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Orkar inte dra upp hela debatten om piratkopiering just nu men det börjar bli lite gammalt att bara skylla på det.
PC versionen utav Vegas 1 var ju en ganska urusel portning inte riktigt värd pengarna så det var kanske inte konstigt om folk inte ville köpa den.
Att släppa sämre (portade) versioner till PC efter att de har släppts till konsoller och sedan gnälla när ingen köper dem (och skylla på piratkopiering) känns... dumt?
Själv har jag förbokat RS:V2 till PC så jag hoppas att Ubisoft gör ett bra jobb denna gång.
Om det nu visar sig PC versionen vara dålig får man bara hoppas att det går bra i denna tävling...

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Medlem

Heh... PC versionen kommer i April btw.. den har ju blivit flyttat

Inaktiv
Skrivet av Andune:

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Många som tillämpar sarkasm på internet verkar inte förstå att deras sarkasm inte är universell och att det därför underlättar rejält för alla om man använder någon form av smiley efteråt.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av Andune:
Skrivet av Pojii:

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Orkar inte dra upp hela debatten om piratkopiering just nu men det börjar bli lite gammalt att bara skylla på det.
PC versionen utav Vegas 1 var ju en ganska urusel portning inte riktigt värd pengarna så det var kanske inte konstigt om folk inte ville köpa den.
Att släppa sämre (portade) versioner till PC efter att de har släppts till konsoller och sedan gnälla när ingen köper dem (och skylla på piratkopiering) känns... dumt?
Själv har jag förbokat RS:V2 till PC så jag hoppas att Ubisoft gör ett bra jobb denna gång.
Om det nu visar sig PC versionen vara dålig får man bara hoppas att det går bra i denna tävling...

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

du köper alltså pc spel än 360 spel??..har du ens 360??

Skrivet av Andune:
Skrivet av Pojii:

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Orkar inte dra upp hela debatten om piratkopiering just nu men det börjar bli lite gammalt att bara skylla på det.
PC versionen utav Vegas 1 var ju en ganska urusel portning inte riktigt värd pengarna så det var kanske inte konstigt om folk inte ville köpa den.
Att släppa sämre (portade) versioner till PC efter att de har släppts till konsoller och sedan gnälla när ingen köper dem (och skylla på piratkopiering) känns... dumt?
Själv har jag förbokat RS:V2 till PC så jag hoppas att Ubisoft gör ett bra jobb denna gång.
Om det nu visar sig PC versionen vara dålig får man bara hoppas att det går bra i denna tävling...

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Jag köpte ettan utan att ladda ner olagligt. Skulle jag vara den enda hederliga eller. Piratkopiering har inget med saken att göra 360/PS3 är bara populärare just nu. Förresten kopieras det lika mycket till konsol.
PS. Vegas 2 kommer rocka ännu mer fett än ettan.


signatur
Medlem

Jag har en bordslampa


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Andune:
Skrivet av Pojii:

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Orkar inte dra upp hela debatten om piratkopiering just nu men det börjar bli lite gammalt att bara skylla på det.
PC versionen utav Vegas 1 var ju en ganska urusel portning inte riktigt värd pengarna så det var kanske inte konstigt om folk inte ville köpa den.
Att släppa sämre (portade) versioner till PC efter att de har släppts till konsoller och sedan gnälla när ingen köper dem (och skylla på piratkopiering) känns... dumt?
Själv har jag förbokat RS:V2 till PC så jag hoppas att Ubisoft gör ett bra jobb denna gång.
Om det nu visar sig PC versionen vara dålig får man bara hoppas att det går bra i denna tävling...

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Jag köpte ettan utan att ladda ner olagligt. Skulle jag vara den enda hederliga eller. Piratkopiering har inget med saken att göra 360/PS3 är bara populärare just nu. Förresten kopieras det lika mycket till konsol.
PS. Vegas 2 kommer rocka ännu mer fett än ettan.

Du vet att man blir totalt bannad om man kör chippad med 360..så nej det är verkligen inte lika många som kör pirat i konsolvärlden som det är i pc världen..det kan vi se t.o.m i försäljnings siffror som ex epic som har sagt att dem inte vill ha nåt med pc att göra .

Inaktiv
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av Andune:

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Många som tillämpar sarkasm på internet verkar inte förstå att deras sarkasm inte är universell och att det därför underlättar rejält för alla om man använder någon form av smiley efteråt.

...och vilken smiley tycker du passar in med sarkasm?

de som vet vad sarkasm och ironi är behöver inga smileys

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av Andune:

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Många som tillämpar sarkasm på internet verkar inte förstå att deras sarkasm inte är universell och att det därför underlättar rejält för alla om man använder någon form av smiley efteråt.

...och vilken smiley tycker du passar in med sarkasm?

de som vet vad sarkasm och ironi är behöver inga smileys

Åhh, du med ditt tjat om ironi och sarkasm :crazy:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Jinx:
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av Andune:

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Många som tillämpar sarkasm på internet verkar inte förstå att deras sarkasm inte är universell och att det därför underlättar rejält för alla om man använder någon form av smiley efteråt.

...och vilken smiley tycker du passar in med sarkasm?

de som vet vad sarkasm och ironi är behöver inga smileys

Njä, det räcker inte med att veta vad sarkasm och ironi ÄR. Sarkasm och ironi varierar från person till person. Jag bedömer ironi/sarkasm på en persons tonläge, ansiktsuttryck och vad jag "vet" om personens åsikter. Tyvärr vet jag inte det om dig, men om du använder smiley (t. ex :evil:) så förstår de flesta att du inte är seriös, eftersom det finns folk som är seriösa med en sådan kommentar som du skrev...:heart:


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

spaghetti är gott

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

du köper alltså pc spel än 360 spel??..har du ens 360??

Jag har ett 360 som jag använder nästan lika mycket till spel som min dator, spel som R6:V2 spelar jag dock hellre på datorn.

Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag köpte ettan utan att ladda ner olagligt. Skulle jag vara den enda hederliga eller. Piratkopiering har inget med saken att göra 360/PS3 är bara populärare just nu. Förresten kopieras det lika mycket till konsol.
PS. Vegas 2 kommer rocka ännu mer fett än ettan.

Du köpte ettan till PC?
Jag äger också R6:V1 till PC men den är fortfarande en undermålig port utav 360 versionen. Den är absolut spelbar men det känns att PC versionen inte var prioriterad utav Ubisoft.
Det känns som om du missförstod mig lite när det gäller piratkopiering, folk kommer alltid att köpa bra spel men om ett spel säljer sämre än vad de har förväntat sig så är det idag väldigt lätt för tillverkarna att skylla på piratkopiering. Sedan är det absolut inte svårare att kopiera till konsoller även fast många tillverkare motiverar valen att fokusera på konsollversioner med att de är "säkrare".
P.S. Vegas 2 ser absolut trevligare ut än ettan, de har tagit allting som gjorde spelet bra, förbättrat det och lagt till ännu mer.

Skrivet av Pojii:

Du vet att man blir totalt bannad om man kör chippad med 360..så nej det är verkligen inte lika många som kör pirat i konsolvärlden som det är i pc världen..det kan vi se t.o.m i försäljnings siffror som ex epic som har sagt att dem inte vill ha nåt med pc att göra .

Går att köra singleplayerspel utmärkt utan att bli bannad har jag hört, "bara" multiplayer som tar stopp. Samma sak på PC med de flesta nya spel, du blir kanske inte bannad men du kan inte spela spelet online som det är tänkt.
Får Epic sina siffror från t.ex. GoW som släpptes ett år senare till PC utan att tillföra någonting revolutionerande och med många buggar?

Känns som det är mycket mer krävande utav utvecklare att göra spel till PC än till konsoller...
Är PC ägare mer kräsna?

Men nu sticker denna tråd väldigt långt ifrån ämnet som handlar om Rainbow Six: Vegas 2 tävlingen...

P.S. Om någon känner för att diskutera mera kan vi kanske ta det i forumet eller via PM.

Medlem
Skrivet av Jinx:

Jag uppfattade din sarkasm. Jag måste fan ha asperger för att inte uppfatta den eftersom det var väldigt tydligt. Det var därför jag började med att lägga till "haha" eftersom jag tyckte ditt inlägg var ganska lustigt.

Min kommentar var heller inte menat som någon seriös attack utan mer som en skämtsam kommentar på själva bidraget. Nu när jag läste min kommentar igen så kan jag förstå att den uppfattades som ganska seriös, jag borde nog ha avslutat med en smiley av något slag(ingen sarkasm här).

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Pojii:

Du vet att man blir totalt bannad om man kör chippad med 360..så nej det är verkligen inte lika många som kör pirat i konsolvärlden som det är i pc världen..det kan vi se t.o.m i försäljnings siffror som ex epic som har sagt att dem inte vill ha nåt med pc att göra .

Om man chippar så blir man bannad, sant. Flashar man DVD läsaren med rätt firmware, då blir man inte bannad om man är försiktig med de releaser som kommer ut. Det kostar ca 500kr att flasha en DVD läsare. Det jag vill säga är att det är nog fruktansvärt mer som kör pirat än vad du verkar tro. Gå in på Live, kolla de personer du har mött och kolla hur hög gamerscore vissa har med typ 200 titlar i listan t ex. Det finns många...


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Måste alla småbarn komma o gnälla sönder de här bara för de inte har köpt en konsoll det kommer spel till?
Nån gång kommer de väl spel till PC och PS3 som är värda att lotta ut o då lär dom väl göra de. Var jävligt glada att de ens har en tävling!

Medlem

Palanor: dock så åker ju ALLA som flashat eller chippat. Man blir aldrig bannad DIREKT, utan när Microsoft gör sina "raids", före julen, påsk m.m.
Men man behöver ju inte spela online, tro större skaran av dom som har moddat sin xbox 360 faktiskt spelar offline. Hellre att dom spelar "gratis" offline, än betalar och spelar online.

Medlem

Skulle vara fint som 30-års present

123
Skriv svar