Tävling - vinn Rainbow Six: Vegas 2!

Skrivet av Pojii:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Andune:
Skrivet av Pojii:

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Orkar inte dra upp hela debatten om piratkopiering just nu men det börjar bli lite gammalt att bara skylla på det.
PC versionen utav Vegas 1 var ju en ganska urusel portning inte riktigt värd pengarna så det var kanske inte konstigt om folk inte ville köpa den.
Att släppa sämre (portade) versioner till PC efter att de har släppts till konsoller och sedan gnälla när ingen köper dem (och skylla på piratkopiering) känns... dumt?
Själv har jag förbokat RS:V2 till PC så jag hoppas att Ubisoft gör ett bra jobb denna gång.
Om det nu visar sig PC versionen vara dålig får man bara hoppas att det går bra i denna tävling...

P.S. @Jinx: Många idag verkar inte förstå Sarkasm och Ironi, lite synd :\

Jag köpte ettan utan att ladda ner olagligt. Skulle jag vara den enda hederliga eller. Piratkopiering har inget med saken att göra 360/PS3 är bara populärare just nu. Förresten kopieras det lika mycket till konsol.
PS. Vegas 2 kommer rocka ännu mer fett än ettan.

Du vet att man blir totalt bannad om man kör chippad med 360..så nej det är verkligen inte lika många som kör pirat i konsolvärlden som det är i pc världen..det kan vi se t.o.m i försäljnings siffror som ex epic som har sagt att dem inte vill ha nåt med pc att göra .

I stort sett alla jag känner som har 360 kör chippat eller flashat och de är vanligtvis lagliga och med hög moral. Svårt att tro att de är de enda som har chippat då. Det roliga är att de knappt spelar på PC så piratade PC spel har de ju inte.


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av Palanor:
Skrivet av Pojii:

Du vet att man blir totalt bannad om man kör chippad med 360..så nej det är verkligen inte lika många som kör pirat i konsolvärlden som det är i pc världen..det kan vi se t.o.m i försäljnings siffror som ex epic som har sagt att dem inte vill ha nåt med pc att göra .

Om man chippar så blir man bannad, sant. Flashar man DVD läsaren med rätt firmware, då blir man inte bannad om man är försiktig med de releaser som kommer ut. Det kostar ca 500kr att flasha en DVD läsare. Det jag vill säga är att det är nog fruktansvärt mer som kör pirat än vad du verkar tro. Gå in på Live, kolla de personer du har mött och kolla hur hög gamerscore vissa har med typ 200 titlar i listan t ex. Det finns många...

Alltså jag vet inte om ni har förståt det men anledningen till att folk har så hög gamescore beror mycket också på att utomlands "länder större än sverige" så finns det stora internet dvd/spel uthyrare som tar en fast kostnad per månad på typ 100kr så får du spela typ 1-4 spel varje månad..så därför det är många som har det men att jag ska betala x antal kronor för att köra pirat och inte ens kunna köra multiplayer som är det roliga grejen med spelandet är inte ens värt det.
+ kolla hur många som har multiplayer achievment. om dem har det betyder det att spelet är orginal annars har dem MS långt upp i deras röv

Medlem

Det är ju bara att byta in vinsten och välja en till PS3an istället.

Medlem
Skrivet av teejay:

Det är ju bara att byta in vinsten och välja en till PS3an istället.

så du säger att du har rätt att spela på en 360 tävling för att du har en annan sorts konsol??

Inaktiv
123
Skriv svar