Bilder från helgens sci-fi-mässa

Robot
Bilder från helgens sci-fi-mässa
Medlem
Bilder från helgens sci-fi-mässa

förväntade mig faktiskt att se mer än folk som spelade i fz/superplay/pcgamer-båset.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Väldigt många snorungar. Minns förut för längesen då jag var där och tänkte ta en autograf från David Prowse (Han som spelade Darth Vader, dock inte gjorde rösten) men ångrade mig då det kostar att få en autograf. Då var det minsann inte så många snorungar.

En ganska rolig sak är att jag blev erbjuden jobb där för längesen också men att jag bodde för långt bort och trodde inte på att det var ett bra jobb.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lawl


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Remus[Swe:

"]Väldigt många snorungar. Minns förut för längesen då jag var där och tänkte ta en autograf från David Prowse (Han som spelade Darth Vader, dock inte gjorde rösten) men ångrade mig då det kostar att få en autograf. Då var det minsann inte så många snorungar.

En ganska rolig sak är att jag blev erbjuden jobb där för längesen också men att jag bodde för långt bort och trodde inte på att det var ett bra jobb.

Jobb som stormtrooper eller en horde snubbe då eller ?

Medlem

Oj, bilder på folk som spelar Guitar Hero... vad... intressant.

Jag svängde förbi under söndagen, men missade photoshoot med Shaak Ti, denna skönhet


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Vem tappade bollen den här gången då? Bättre bilder än det här måste ni väl kunna skramla fram?

Redaktör

Om vi hade varit där och fotat själva kanske vi hade gjort ett bättre jobb. Eller sämre. Hursomhelst, det är inte vi på FZ som tagit dem, så vi har inte kunnat påverka resultatet. Jo, genom att inte publicera dem, men så dåliga är de verkligen inte.


signatur
Medlem

Ni borde verkligen lägga ut bylines, för vem som fotograferat bilderna, när ni skapar sådana här gallerier.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

kan ordna fram bilder på filmpropsen som var med om det är intressant. annars var det en ganska tunn mässa. snudd på samma saker hos alla utställare


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

Glömde av det i år. Övriga år har mer känts som ett gäng handlare som försöker sälja av gamla filmer till överpris.

Trevligast var nog Jeremy Bulloch. Sala Baker (sauron) verkade lite mysko. Han blängde på mig hela tiden för jag var huvudet längre än alla i kön.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar