Film - coop i Rainbow Six: Vegas 2

Robot
Medlem
Film - coop i Rainbow Six: Vegas 2

är co-open på samma konsoll? eller är det online?

Medlem

Coop Story: 2 Online eller 2 SplitScreen
Coop Terrorist hunt: 4 Online eller 2 SplitScreen

Medlem

Blir säkert kul men synd de tog bort 4 pers coop. Hade riktigt kul med polarna på lan när vi körde story coop. Menar de har ju de andra AI gubbarna med sig väll? Då kunde de gjort de spelbara också som i ettan...

Medlem

Hoppas fienden är statiska och inte ploppar fram via någon jävla trigger när man går förbi en viss punkt på banan.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Hoppas fienden är statiska och inte ploppar fram via någon jävla trigger när man går förbi en viss punkt på banan.

Statiska låter fel, dynamisk spawn under loadin screenen låter bättre.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Hoppas fienden är statiska och inte ploppar fram via någon jävla trigger när man går förbi en viss punkt på banan.

De ät triggade i princip alla spel , bara att du inte ser det, finns ingen anledning att rita upp något du inte kan se.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av n0llk0ll0:

Hoppas fienden är statiska och inte ploppar fram via någon jävla trigger när man går förbi en viss punkt på banan.

De ät triggade i princip alla spel , bara att du inte ser det, finns ingen anledning att rita upp något du inte kan se.

tror nog han fokuserade på själva "går förbi"

Medlem

Ja menar, fienden ska vara där hela tiden på banan, och går runt.. Dom ska inte komma upp på ett ställe när jag går förbi en trigger.. Som i Doom3 till exempel.. Där kom ju typ fienden varje gång man steg in i ett rum, för oftast var triggern i dörren.

Som i Rainbow Six Vegas 1, om man passerade triggern från fel håll kunde fienden helt plötsligt spawna bakom en och enkelt överrumpla en. Hände mig rätt många gånger.. Dessutom kom fienden helt plötsligt springandes runt hörnet och pepprade ner mig innan jag ens hade hunnit börjat kartan ordentligt.. Kanske gått några steg frammåt.

Medlem

More coop for teh people !

Inaktiv

Grafiken oroar mig...

Inaktiv

vad är det för skilnad på 1:an och 2:an

Inaktiv

vad är det föe skillnad på 1:an och2:a?

Medlem

Fördumningen av spelserier fortsätter...

1
Skriv svar