Steam versus Itunes?
de måste göra så det går snabbare att tanka ifrån steam. Ja kan inte kommea över 100kb/s fast det kanske bara är jag det
Hum, vad har du för lina? Jag kör med comhems 24 mbit och brukar ligga runt 1-1.5 mb/s.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
de måste göra så det går snabbare att tanka ifrån steam. Ja kan inte kommea över 100kb/s fast det kanske bara är jag det
Hum, vad har du för lina? Jag kör med comhems 24 mbit och brukar ligga runt 1-1.5 mb/s.
Jag med, kan till och med komma upp i 2mb/s ibland.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Steam är helt klart ett av dom bäst inovationerna på internet.
att inte behöva gå ut och köpa spel är kung, med dagens internet hastigheter borde alla spel komma ut på det här sättet.
NEEEEEEEJ! Inte det, snälla inte det.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Det finns flera guider att följa om man har dålig hastighet genom Steam. Här finns till exempel några lösningar som kan funka.
Tror musik och film genom Steam kan bli bra. Valve brukar ju inte ta sig vatten över huvudet och det här är en tjänst som iallafall jag kan tänka mig att använda
Både Steam och iTunes är skräp.
lite mer konstruktiv kan du nog vara.
Både Steam och iTunes är skräp.
lite mer konstruktiv kan du nog vara.
Steam suger torr hästpung därför att det bara segar ner spelen. Testade en crackad version av CSS där man inte har igång Steam. Slapp hacket när jag spelade mot botar samt slapp jag "lag-spikes" när jag lirar på någon random server.
iTunes är bara onödigt skit som man inte vill använda för att man kan föra över sin musik till en iPod manuellt (vilket är lättare och går snabbare, imo). foobar2k, ftw!
Skulle vara intressant att se musik och film på steam, har absolut inget emot det. Jag har använt steam väldigt länge nu och har aldrig haft riktiga problem, enstaka gånger får man allt tåla. Ärligtalat älskar jag att slippa handskas med de jobbiga skivorna, de har allt skapat en nice sak där valve asså
Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com
Om något så får det bli Steam. Gillar inte Apple och deras produkter.
EDIT: Misstolka mig inte nu, men jag har testat Itunes såklart. Men som alltid är det segt och fungerar inte. Samma sak med QuickTime och så vidare.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...