Missa inte Penumbra-tävlingen

Robot
Medlem
Missa inte Penumbra-tävlingen

Ni skulle ha haft tävlingen innan spelet släpptes :/ "alla" som ville ha liret, har ju både köpt det och klarat av det


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hade aldrig kikat närmare på spelet förrän jag sågvideorecensionen... Tyckte det såg riktigt kul ut.

Inaktiv

Jag kan inte delta i tävlingen för att det står att jag måste ha fyllt i en emailadress. Jag har en och när jag försöker skriva om adressen står det att den mailadressen jag skrev in redan är upptagen (antagligen av mig själv )


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Antikvitet

Nej, det står att du måste fylla i en postadress. Det är en avsevärd skillnad på e-postadress och postadress.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Har inte skaffat det ännu. Men video recensionen var positiv.

Medlem
Skrivet av John:

Nej, det står att du måste fylla i en postadress. Det är en avsevärd skillnad på e-postadress och postadress.

Postadress? vad är det för nymodigheter? Hah! Snart vill väl butiker att man ska gå till dom och köpa sina grejer! HAH!

Medlem
Skrivet av Lurid:

Postadress? vad är det för nymodigheter? Hah! Snart vill väl butiker att man ska gå till dom och köpa sina grejer! HAH!

Jag tror att det är för att FZ skall börja skicka ut nyhetsbrev med posten och videorecensioner på VHS-band.

Medlem

VHS, vem kör med det när det är Betamax som gäller...

Inaktiv
Skrivet av John:

Nej, det står att du måste fylla i en postadress. Det är en avsevärd skillnad på e-postadress och postadress.

Jaja, nu ser jag :P. Jag tyckte det stod "epostadress". Får väl läsa lite mer noggrant nästa gång


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av John:

Nej, det står att du måste fylla i en postadress. Det är en avsevärd skillnad på e-postadress och postadress.

Jaja, nu ser jag :P. Jag tyckte det stod "epostadress". Får väl läsa lite mer noggrant nästa gång

nabb

Medlem

Är det inte dax att utse vinnare nu? KOM IGEN! =D


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Spelade igenom Penumbra igår på en 100" projektor med polarna ... Det var banne mig en a de roligaste kvällarna/nätterna jag varit med om.. Var helt psykiskt slut efteråt. .. Me love Penumbra!

Medlem

Men shit, vinnarna?!?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
1
Skriv svar