KOTOR 3 dementerat

Robot
Medlem
KOTOR 3 dementerat

Hahaha. Konstigt.

Medlem
Medlem
Medlem

Men.. Men.. ge mig?

Avstängd
Medlem

Happ, skitskoj.

Medlem

Smidigt... (här sa man en kommentar till någon i andra tråden om: varför skulle EA ljuga?), ägde mig själv

Fuck you EA!

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOO!!

Inaktiv

Okej... Kommer spelet eller inte?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

HAHA där blev alla ni Kotor älskare smekta

Medlem

Och nu när det är dementerat kan de fortsätta utveckla kotor3 i lugn och ro och tillkännage det med pompa och ståt när det börjar närma sig release medan nån pratglad tomte på EA får se sig om efter ett nytt jobb.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Och nu när det är dementerat kan de fortsätta utveckla kotor3 i lugn och ro och tillkännage det med pompa och ståt när det börjar närma sig release medan nån pratglad tomte på EA får se sig om efter ett nytt jobb.

Precis vad jag tänkte skriva.

Vad var det jag sade någon hade groggat lite för mycket hos EA


signatur
Medlem

fan...jag hoppas de släpper iallafall. :S

Medlem

Ganska glad att slippa Star Wars faktiskt,bättre med egna IPs som Mass Effect.

Inaktiv
Skrivet av kozzak:

NOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Medlem

Nu finns det ju ingen anledning till att leva längre!


signatur

- Jag kan ju inte dö nu, jag ska ju på par middag ikväll.

QRT
Medlem
Medlem

Vad säger man.. det är ju EA vi pratar om, fel och problem är vad jag väntar mig från deras sida.

Skrivet av Pirazy:

Och nu när det är dementerat kan de fortsätta utveckla kotor3 i lugn och ro och tillkännage det med pompa och ståt när det börjar närma sig release medan nån pratglad tomte på EA får se sig om efter ett nytt jobb.

Ungefär vad jag hoppas på.


signatur

"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."

Inaktiv

meh


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv
Skrivet av Bazil:
Skrivet av kozzak:

NOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

+OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Medlem

Klart som fan att dom dementerar det även om det är i ett tidigt utvecklingsstadie. Så jag skulle inte utesluta att det inte är på gång.

Medlem

Tyckte att det var för myckte bra nyheter från EA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

NEEEJ FÖR FAN!!!!! Jag som blev överlycklig, hoppas dom säger så bara ändå som "Pirazy" kommenterade.!

PEACE YALL.

Inaktiv

Det var det jag sa förut ju, att det inte var officiellt förrän Bioware eller LucasArts skrivit om det... Men, men.. Får börja hoppas igen!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Alltså, är det bara jag som tänker "yeah right"? Med tanke på hur de dementerade Mass Effectryktena.

Bt
Medlem

I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced. I fear something terrible has happened.

Skrivet av Pirazy:

Och nu när det är dementerat kan de fortsätta utveckla kotor3 i lugn och ro och tillkännage det med pompa och ståt när det börjar närma sig release medan nån pratglad tomte på EA får se sig om efter ett nytt jobb.

Man kan alltid hoppas, verkar dock bara vara ett misstag om det även finns andra gamla titlar på listan?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

:evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

12
Skriv svar