Red Alert 3 officiellt presenterat

Robot
Red Alert 3 officiellt presenterat

Åh det var det jävligaste!!

Medlem

grattis alla glada!

Medlem

"De meddelar att spelet kommer fortsätta med sin klassiska actionbetonade spelstil"
:):up:

Medlem

me likes

red alert 2 är på min top 3 av roligaste rts där ute självklart okrönta kungen är ju ta men 2a är def ra2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

Vad har det tagit åt folket på EA egentligen

Medlem
Medlem

Omg ser redan bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Goda nyheter, absolut


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Läckert!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Neeeeej!!! Det kommer en till fraktion står det! Varför??? Det kommer ju bli som C&C 3 fast med teslas

Edit: Jaha, det var kineserna, då var det ju kanske inte så dumt. Kan funka...


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Undrar hur Coop-grejjen funkar, är det shared base som i StarCraft (som man f.ö BORDE kunna spela hela campaign i coop)?

Shared base är kung iaf. COOP FTW!

Medlem

co-op!?!?! NICE!!!!!

Medlem

hehe trevligt

Medlem
Medlem

Score. Sitter och lirar C&C3 just nu också vilket är riktigt roligt.

Medlem

YEAH!
Hoppas det fan inte blir en flopp.. om det blir det så kommer jag hata EA

Medlem

Ser ut som en mod till C&C3. Dom slängde väl ihop skiten på lite mindre än ett år när dom såg att det gick bra för C&C3. Roligt att dom erkänner att deras uppköp av westwood var misslyckat men ändå fortsätter i samma stil.

Medlem

Båtar och tesla. Ser ju bra ut så här långt iaf Är dock lite skeptisk till detta framtids-tema som dom envisas med på EA. Får se hur det passar i RA. Blir väl iof ganska naturlig fortsättning på 2an. Det är bara jag som inte kan släppa orginalet

Medlem

OOH SEXY!!!!! :D:D:D

Medlem

Ber att det inte är samma kamera som i C&C3, står inte ut med att den är så nära marken.

Avstängd

Co-op låter nice, då kanske man kan spela med lillebrorsan

Medlem

Nej, usch! Jag blir arg på EA återigen, då jag är en sådan konservatist som vägrar släppa det gamla. De kommer att förstöra min spelserie.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Nej, usch! Jag blir arg på EA återigen, då jag är en sådan konservatist som vägrar släppa det gamla. De kommer att förstöra min spelserie.

Don't buy it then.

Medlem

Kommer jag antagligen inte heller. Om de inte lyckas förvåna mig.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Båtar och tesla. Ser ju bra ut så här långt iaf Är dock lite skeptisk till detta framtids-tema som dom envisas med på EA. Får se hur det passar i RA. Blir väl iof ganska naturlig fortsättning på 2an. Det är bara jag som inte kan släppa orginalet

Ja... och tesla-coils har ju alltid varit jävligt nutid.

Ser hett ut faktiskt, må jag säga. Som en sidnot tycker jag att Generals was the shit.

Medlem
Skrivet av dcxs:

Ser ut som en mod till C&C3. Dom slängde väl ihop skiten på lite mindre än ett år när dom såg att det gick bra för C&C3. Roligt att dom erkänner att deras uppköp av westwood var misslyckat men ändå fortsätter i samma stil.

Håller med. Jag är inte ett dugg imponerad av bilderna. Det ser verkligen ut som en mod till C&C 3. Eller om man bytte ut den tropiska miljön i bilderna mot öken, ruiner och tiberium så skulle det se ut som den kommande expansionen. När ska dom fixa en ny motor! Dom har ju fan använt samma motor till 5 spel(inklusive RA 3) och 2 expansioner.

Men det är ju bara två bilder och spelet är säkert i alpha stadiet så vem vet hur den färdiga produkten blir.

Medlem

Jag är less på den där c&c 3 motorn...det är ju fan inge fysik i den! Skräp motor....ge oss lite fysik som i Company of heroes eller World in conflict.....den där motorn är tråkig

Medlem

Sabba inte detta nu så kan det blir kung!

12
Skriv svar