GRAW 2-patch släppt

Medlem
GRAW 2-patch släppt

Dags att köpa det här spelet nu tror jag, fanns för 80kr på cdon
Jag gillade ettan men ville inte köpa det till fullt pris pga. att det mest känns som en expansion.
Men 80 kr är det värt, jag ser verkligen fram emot att det dimper ned i brevlådan

Medlem

Kewl.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Vilka fruktansvärt fula bilder ni har på spelet än då måste jag säga!! inte i närheten av graw 1 ens, och det är väl ändå samma motor?!

För övrigt är dom här spelen suveräna!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Vilka fruktansvärt fula bilder ni har på spelet än då måste jag säga!! inte i närheten av graw 1 ens, och det är väl ändå samma motor?!

För övrigt är dom här spelen suveräna!

Är väl tv-spels-varianten av spelet, som är på bilderna. Skiljer ju sig en hel del (tack och lov) från PC-spelet.
Därför som de ser fulare ut.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Undrar om det finns planer på att släppa det där "tillägget" som utvecklats av Redstorm till PC och inte bara till 360...

Inaktiv
Skrivet av Verity:

Dags att köpa det här spelet nu tror jag, fanns för 80kr på cdon
Jag gillade ettan men ville inte köpa det till fullt pris pga. att det mest känns som en expansion.
Men 80 kr är det värt, jag ser verkligen fram emot att det dimper ned i brevlådan

Hehe, passade ochså på att köpa det på CDON.

Riktigt najs lir.

1
Skriv svar