Närstriderna i Condemned 2: Bloodshot filmade

Robot
Medlem
Närstriderna i Condemned 2: Bloodshot filmade

Ser lite bättre ut än ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ser grymt ut...hoppas det komemr till pc oxå

Medlem

älskade ettan, tror det här kommer bli minst lika skoj

Medlem

jag ar ju sa trott pa att typ inga spel kommer till pc langre, om dom kommer sa kommer dom langt efter, jag vill ju bara spela en massa roliga spel ledsen i ogat blir jag nu for jag maste kopa playstation 3 da forsvann alla mina pengar

Inaktiv

Tänk känslan att döda någon med en tandborste :'D Förutsatt att det är i spelet då.

På tal om att slåss med knytnävarna.. Slagsmål i TES III: Morrowind ftw!


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

Ooh, mysigt värre 8)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Myspys... fan... måste spela 1an

Medlem

Såg lite lagomt våldsamt ut Tur att man har rätt ålder så att man får köpa detta, dom borde släppa det till PC eftersom att första spelet finns till PC. Annars får inte PC människorna fortsätta Condemned världen.

Första spelet var grymt, hoppas detta blir lika bra.

PEACE

Medlem

Jag spelade nyss igenom 1:an för första gången och jag älskade det. Det här ser ut att kunna bli ännu bättre! Längtar.

Medlem

Köpte precis ettan, gillar jag det så blir det ett köp av tvåan med.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ettan var kung iaf

Medlem

:O!
Jag är grymt imponerad, tänkt köpa ettan ett tag, finns juh för tvåhundralappen.. Men man kanske borde hålla sig tills 2an kommer? Eller.. nått..
Verkar bli helmysigt det här iaf.

Medlem

Aaaah, va najs
Ju mer våld i ett spel, desto bättre!
Det ultimata spelet skulle vara en blandning av Condemned 2, Carmageddon, Soldier of Fortune 2 och GTA.

Skrivet av Mykee:

:O!
Jag är grymt imponerad, tänkt köpa ettan ett tag, finns juh för tvåhundralappen.. Men man kanske borde hålla sig tills 2an kommer? Eller.. nått..
Verkar bli helmysigt det här iaf.

Du missar verkligen något om du inte spelar ettan, det är verkligen ett skitfett spel. Grafiken är fortfarande ruggigt najs om du kör allt på högsta.

Medlem

Första spelet är helt värt att införskaffa. Stämningen är helt fantastisk. Släck alla lampor och höj volymen så grannarna får vara med också. Sen är det bara att mysa.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Första spelet är helt värt att införskaffa. Stämningen är helt fantastisk. Släck alla lampor och höj volymen så grannarna får vara med också. Sen är det bara att mysa.

Hehe , mjo de Condemned 1 var grymt och lite psykiskt påfrestande , fann dock penumbra 100ggr värre.

Men iaf åter till condemned lite synd att storyn blev så hur ska jag säga överdrivet konstigt? man visste inte vad som föreställde verklighet eller inte osv.

Lite för mkt sci-fic element kanske.
De borde dra ner på actionen och göra ännu mer horror.

Medlem

tyckte ettan såg förjävligt ut tbh, för mkt fear stuk på grafiken usha.. inget ja kommer tanka lr köpa

1
Skriv svar