Gothic 3 buggfixat

Robot
Medlem
Gothic 3 buggfixat

Jag försökte verkligen spela det här spelet, och tyckte om det ett tag men det känns ju inte som att karaktären blir bättre medan man spelar samtidigt som motståndarna blir det.

Medlem

Gothic 3 är egentligen ett riktigt sweet spel. Jag har letat efter ett skäl att fortsätta spela det. Kanske är det här det? Jag hoppas bara att patchen fixar de otroligt långa laddningstiderna.

Medlem

Oj... Tycker själv att storyn är väldigt sköj, hoppas att patchen fixar mycket

Inaktiv
Skrivet av f0qnax:

Jag försökte verkligen spela det här spelet, och tyckte om det ett tag men det känns ju inte som att karaktären blir bättre medan man spelar samtidigt som motståndarna blir det.

Det beror ju helt på vad du trainar dig till, men så länge man inte sprider ut sina LP helt fullständigt i början så går ju allt supersmidigt tycker jag.

Efter att ha installerat denna patch, 1.6, har inte spelet kraschat en enda gång för mig. Äntligen!

Medlem

Fan vad nice, hade knappt några crashproblem när jag lirade det (visserligen patchat men inte i denna version) och jag är sugen på att lira om det

Inaktiv

Den här patchen inte bara fixar buggar som kraschat spelet tidigare, utan även en mängd optimeringar - fixarna gjorda av Spellbound. Inte märkt av ett enda memory leak-aktigt problem hittills. Och det flyter ordentligt mycket mjukare bättre för mig nu faktiskt. Väldigt imponerande patch!
Borde firas med gratis utskick av black rhobars till alla som köpt gothic 3! Heh.

Inaktiv

Tveksamt om jag kommer att sätta mig ner och G3 en andra chans.
Får kanske vänta till en dyster helg till hösten då alla andra alternativ är uttömda. Ville verkligen gilla G3, men det stämde aldrig riktigt. Sen att jag sprang omkring som en vilsen höna på crack i bergen gjorde inte saken bättre.

Vad fan skulle jag dit och göra så tidigt i spelet för?

Medlem

Kanske skulle testa det. Tack för infon.

Medlem

Lirade igenom Gothic 2 säkert 5 ggr.. Gav upp halvvägs genom G3.. Kanske värt att ge det ett nytt försök, spelet va ju bra i sig.

Medlem

Jag gillade G3 som fan men när spelet började bugga ur fullständigt i den där öknen vad den nu heter så tröttnade jag.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Kan nån säga mig om man fortfarande, själv, måste döda alla i stad två? Ni som spelat det borde veta vad jag menar... om man valde att befria den från orcerna alltså

Inaktiv
Skrivet av JOnnegrym:

Kan nån säga mig om man fortfarande, själv, måste döda alla i stad två? Ni som spelat det borde veta vad jag menar... om man valde att befria den från orcerna alltså

Tror det beror på hur omtyckt man är av rebellerna som alltid finns någonstans i närheten. Leta upp dom så kanske de hjälper till. Tyvärr fick jag också oftast göra allt själv i spelet.

Rätt mysig stämning i det om inte annat. Fina miljöer och sånt, då.

Stridssystemet är det som gjort att jag inte spelat så mycket jag velat. Stun-locks är ett djävulens påfund. Men en död söndag då bara städning väntar känns det enkelt att sätta sig ner några timmar igen.

Medlem

Spelet kraschade för mig trots patchen, något med minnet att göra. Synd då de bortsätt från buggarna är ett bra spel.

Medlem

hur är det med saves? funkar de gamla? orkar inte börja om trots att jag inte kommit så långt...någon som vet?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

Rätt mysig stämning i det om inte annat. Fina miljöer och sånt, då.

Stridssystemet är det som gjort att jag inte spelat så mycket jag velat. Stun-locks är ett djävulens påfund. Men en död söndag då bara städning väntar känns det enkelt att sätta sig ner några timmar igen.

Stun-locks var en anledning till att jag gav upp spelet redan efter ett par timmar. Gav spelet en ny chans, men tyvärr blev alla striderna extremt tråkiga. Slå, backa, slå, backa.

Gothic 2s strider var bra mycket roligare där det faktiskt fungerade att parera och kontra fiendens slag. Hade man väl lärt sig timing och att läsa fienden kunde man med lite tålamod döda orcher som var bra mycket starkare än en själv.

1
Skriv svar