Faith and a .45 - dansk indieaction

Robot
Medlem
Faith and a .45 - dansk indieaction

Att man kan få flygplan att explodera genom att skjuta lite med ett maskingevär är i sig nästan ett köpargument.

Medlem

Ser bra ut. Hoppas på PC release med coop.

Inaktiv

Årets coolaste spelnamn? could be my friend, could be.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Gissar att likheten i både titel och handling med Love and a .45 är lite mer än en slump.

Medlem

Verkar kunna bli hur coolt som helst.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Såg rätt underhållande ut vid en första anblick, att ett gäng trälådor lyckas deflektera ett kraschande flygplan undviker vi helt enkelt att tänka på.

Medlem

Tjejen ser ut som Kirsten dunst


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Tjejen ser ut som Kirsten dunst

Tänkte skriva det själv, men jag kom inte på vad tusan hon hette

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Att man kan få flygplan att explodera genom att skjuta lite med ett maskingevär är i sig nästan ett köpargument.

har du missat nästan varenda amerkansk action rulle som nånsin har gjorts?

kan bli kul, blev sugen på mafia dock när jag såg det.

Medlem

Intressant att premissen är snarlik Kane & Lynch som också är gjord av en dansk utvecklingsstudio.

Medlem

Kanske kan bli kul. Men som nån annan skrev så blev också jag sugen på Mafia

Skägg.
10 Chambers

När jag läste nyheten tänkte jag mig följande scenario: ett laglöst par ska ta sig från A till B, men för att ha råd med soppa och liknande måste de råna små diners och liknande. Ju fler de rånar, destu ökandare blir de och folk börja känna igen dem och larma snuten och så. Att balansera rånen och andra sätt att ta sig fram kändes lockande men jag gissar att jag försvann från stigen...


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

När jag läste nyheten tänkte jag mig följande scenario: ett laglöst par ska ta sig från A till B, men för att ha råd med soppa och liknande måste de råna små diners och liknande. Ju fler de rånar, destu ökandare blir de och folk börja känna igen dem och larma snuten och så. Att balansera rånen och andra sätt att ta sig fram kändes lockande men jag gissar att jag försvann från stigen...

låter kul när man tänker på det sättet. Det såg riktigt skoj ut.

Medlem

Hoppas det blir bättre än Kane&Lynch


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Faith plus one

Medlem

Detta såg riktigt kul ut.....gillar tps spel med kvalité hoppas det levererar.

KoP
Medlem

När kommer filmatiseringen? Titeln tycker jag osar lite billigt dock, gillar inte namnet.

Medlem

Undrar om det blir samma slut för dom som det blev för riktiga bonnie och clyde :P. Ser rätt ok ut dock

Medlem

Ser rätt bra ut... för ett danskt spel hehehehe, skoja bara. Men det ser rätt bra ut förutom det där med flygplanet och bilen som sprängdes.;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar